That’s me

Home Forum Stel jezelf even voor ! That’s me

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

Bij deze stel ik me heel graag kort aan jullie voor.
    Geboren in het land van de ajuinen (Aalst) in het jaar 1968. Kreeg de naam Steven mee, en jullie zullen me kennen als Sjaco.
    Altijd zot geweest van Porsche, en ging er zeker ééntje kopen op m’n vijftigste.
    Maar de Porschgoden waren te goed en op mijn verjaardag twee weken terug gebeurde het!Vijf jaar voor datum!
    Mag me zeer trotse eigenaar noemen van een Carrera 2 , bwj 2000 996 met 100000 km.
    En om even vrouwlief ook blij te maken, werd het dan een cabrio.
    Khoop hier veel te leren, lijkt me een heel knap forum.
    Tot hoors, Steven. :happydance:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Hier nog een 68’er :respect2: 8)
      En 996-rijder!! :happydance:
      Welkom en de groeten uit Ninof! 😉

Welkom Steven en geniet van dit forum net als van de 996 !

welkom op dit toffe forun Steven , 1968 is super bouwjaar als eigenaar voor 996 carrera 2 van ’00 :first: . kan ervan meespreken ! veel :driver: plezier :drink:
          nu nog foto’s

Welkom,
            Dat ze zon maar snel gaat schijnen hé :happydance:

:applaus: welkom 996

Wim

Welkom Steven, en dat het dan maar een mooie zomer mag worden.

Welkom :drink: enne foto’s please 😈

Welkom hier! :drink:

Grappige bijnaam, doe je toevallig in handtassen mss? Sjaco => chacoche 😆

Welkom :applaus: :applaus: :applaus:

Welkom Steven.
                        We zien graag je iets te vroege verjaardag-kado op foto.
                        Veel rijgenot en veilige km-s

welkom en proficiat !
                          Groeten van een 996 Carrera 2 rijder uit 1968 :coolness:

PB

En veel plezier met je ritjes!

Van harte welkom Steven op dit gezellige en informatieve forum . :applaus: :up:

Proficiat met de wagen en laat ons eens meegenieten van de wagen aan de hand van een foto ! 😉

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.