That’s why I love my Boxster and not a Cayman.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster That’s why I love my Boxster and not a Cayman.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • 123

tuurlijk, elk zijn goest natuurlijk
      dat is net wat het artikel zo zinloos maakt.. het dient enkel maar ter bevestiging van wie toch al dezelfde mening heeft…
      This is why I love my boxster and not a cayman
      Mijn post moet je niet al te serieus nemen , ik speel gewoon structureel advocaat van de duivel…
      This is why I love my Cayman and not a Boxster

En nu kan iemand anders nog eentje zetten this is why I love my Cayenne and not a Cayman
      gevolgd door Macan and not a Cayman
      dan Cayenne and not a Macan
      etc
      etc
      etc

Iedereen hoort gewoon graag eens van een ander dat hij wel de juiste auto heeft gekocht
      Dat streelt het ego
      Keep the dream alive en zo van die shit

Er zijn natuurlijk altijd van die flauwe vrouwen die zagen voor een beetje wind.
        Wel ik kan je zeggen dat op de terugkeer van de TACB uitstap naar Dresden, wij de hele heen en terugweg open gereden hebben. Regelmatig op de Duitse autowegen +200 km/u aangetikt en gemiddeld 160 km/u aangehouden.
        Heerlijk, dat beetje wind in je haren. En dat beetje minder stijfheid neem ik er graag bij.
        Er is voor mij en denk voor velen nog wel wat anders dan een circuit.
        En ja, ik heb een internationaal race-verleden.

123

Echte sportwagens waren oorspronkelijk idd allemaal open dak.. Tot men doorhad dat een auto met dak stijver was, betere handling en aerodynamic had.. Sinds dien hebben echte sportwagens gewoon een dak :up:

Maar goed, met dat open dakje kun je idd meer geluid ervaren , toch zeker vanaf 140 is het wind geruis redelijk stevig, om maar te zwijgen van het geschreeuw van de pax stoel omdat madam haar haar alle kanten uit gaat en begint te nestelen.
          en vanaf 170 trekt het vacuum achter de voorruit en voel je het in je oren als je dak open staat.

Das idd meer een ervaring dan in een Cayman, daar heb ik enkel maar motor geluid en een beetje wind als ik mijn ramen opentrek. Elk zijn hobby natuurlijk… Maar ik rij volle petrol naar de Ring
          doe er paar toertjes en keer dan terug… 900 km en oneffen, dat zie ik niemand doen met een open dak… 😉

Dat open dak is leuk voor korte ritjes maar op echt serieus sportieve en lange ritjes is het echt overrated.. + dat ge dan nog verbrand op je kop als t echt zonnig is.. moet je hele dagen smeren als zot..en een klak op je kop zetten met PORSCHE op, kwestie dat niemand zich zou moeten afvragen wat voor auto het is 😀

Hahaha….inderdaad…zo heeft ieder zijn mening…gelukkig maar.:salut:
            Misschien verander ik ook nog wel eens, wie weet als ik 80 wordt:happy: :drink:

Jaja… Ik heb tussen 1997 en 2014 roadster gereden (en dagelijks, in tegenstelling tot de meeste zondagsrijders hier), meestal open, tot zover dat tegenliggers die mij kruisten met mijn berenmuts op weleens hun slaap met de vinger aanwezen… Ik had het dan wel gehad. En ik vind de Cayman stukken mooier, echt een mini supercar.

Het zal wel aan mij liggen 😈

Tsja, is toch helemaal geweldig wat je ervaart als je open rijdt met de volle (luchtgekoelde) Sound om je oren , is een extra dimensie in auto rijden. Het pure werk, een prachtige ervaring!

Maar in sommige omstandigheden is het niet te doen, dan moet ie lekker binnen blijven …

Ive

Oorspronkelijk waren de echte sportwagens allemaal cabrio 🙂

Tja, ‘t zal dan wel aan mij liggen maar ik zie echt niet in wat er nu zo leuk is aan toeren met een gesloten sportwagen.
                    Dan kan ik evengoed met de saaie daily op pad.:ass:

+ 1 :up: :up: :up:

Die coiffeurs met hun Boxster hebben geen verstand van techniek.. :engeltje:

Yes indeed…’my V6 Model’…
                          Slip of the tongue..?

hoor ik die pipo in het filmpje nu meermaals “my V6 cayman” zeggen ?

Absoluut eens!

Een fantastische “smile” op je gezicht vanaf het moment wanneer je in je 718 instapt tot wanneer je de wagen in je garage achterlaat!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.