The classic 911 – what’s the big deal?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes The classic 911 – what’s the big deal?

• Maker
    Discussie
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • ja, want het stond hier al op PFB 🙂

:up: grappig filmpje!

Zijn er al mensen die onderstaand filmpje hebben gezien van dezelfde maker 😀

dat is de reden waarom ik ooit in de club der “11” zou willen geraken. :up:

:first: :respekt:

:up:

:applaus:

Ruitenwissers liggen bij de passagier vanaf de 996 dacht ik.

Bij de 912 trouwens ook

:up:

Ive

Dat van het contacslot wist ik al een hele tijd, maar van die ruitenwissers wist ik ook niet.
                      Jammer dat ze het bij de moderne porsches dan toch veranderd hebben. Het contactslot blijft links zitten.

The classic 911 – what’s the big deal? PASSION :happydance:

Wim

Zo zijn er ook veel die niet wisten waarom het contactslot bij Porsche links zit.
                          Ik had dit eens als vraag gesteld tijdens de rit, en van de 36 Porsches die meereden wisten het er 2. 🙁

Filmpje zit goed in elkaar, ook met de grappen tussendoor.

F

Filmke zit knap in elkaar :up:
                            P.S. Ik wist na al die jaren nog niet eens dat de buitenspiegels verschillend gemonteerd waren 😳

Mooi hé pacha! heb het in mijn 931

Die kleine zijn gezichtje in de tunnel..

XXX

Grappig 😀
                                Maar wat een keimooi interieur :hail: Pacha :hail:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.