- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 januari 2014 om 17:29
Eindelijk, na enkele maanden vertoeven (lees: gratis “stalling” :relaxman: ) bij de Walter is ie bijna klaar!
Hoewel de wagen mij verkocht werd als ‘in zeer goede staat’, had ik daar toch een andere interpretatie van. Ok, ze zag er :lekker: uit, maar qua loodgieterij heb ze graag ook in orde.
Dus ff doorgebeten en alles er onderuit gehaald en vervangen waar nodig (allez de Walter dus)
Gedane werken
1) nieuwe koppeling
2) nieuwe dichtingen distributie (volledige kit)
3) nieuwe hitte schild
4) nieuwe kabelboomPS: @ Terrum met dikke mousse :applaus:
5) hele doos boutjes, rubber, riempjes, klemmen e.d.
6) groot onderhoud met filters, bougies e.d.7) (vers) chroom op de uitlaten
8 ) pompjes motor klep vervangen
9) schakelaar electrische raam passagierVolgende week nog op de planning
1) nieuwe stuurdempers
2) nieuwe velgen (normaal ben ik anders niet voor een maatje meer :coolness: )
3) uitlijnen
4) nieuwe batterij
5) nieuwe glaasjes koplampenPS:
Voor de liefhebbers deze ‘handbediende’ schone kwam AF FABRIEK met volgende interessante opties:
1) M030 ophanging, blijkbaar nog met de originele dempers, welke na 134k kms nog in goede staat zijn !! – mijn dank aan de vorige eigenaars
2) sound pakket binnen en buiten, tis tezegge: code 159 motor-soundpakket & code 490 klangpaket en code 680 Digitales soundpakket
3) Open dak (indien je meer wil genieten van het buitengeluid) en airco
4) blijkbaar ook een kleur op staal (audi zilver)
5) CUP II (worden dus volgende week vervangen)Verder upgrades: Turbo voorspoiler (een must volgens mij), ‘blacked out’ achteruit (nice 4 the kids), rode remmen (nep, spijtig genoeg), witte pinkers…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.