The end is near

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 The end is near

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Eindelijk, na enkele maanden vertoeven (lees: gratis “stalling” :relaxman: ) bij de Walter is ie bijna klaar!

Hoewel de wagen mij verkocht werd als ‘in zeer goede staat’, had ik daar toch een andere interpretatie van. Ok, ze zag er :lekker: uit, maar qua loodgieterij heb ze graag ook in orde.

Dus ff doorgebeten en alles er onderuit gehaald en vervangen waar nodig (allez de Walter dus)

Gedane werken
      1) nieuwe koppeling
      2) nieuwe dichtingen distributie (volledige kit)
      3) nieuwe hitte schild
      4) nieuwe kabelboom

DSCF6390.JPG

PS: @ Terrum met dikke mousse :applaus:

DSCF6407.JPG

DSCF6410.JPG

DSCF6412.JPG

5) hele doos boutjes, rubber, riempjes, klemmen e.d.
      6) groot onderhoud met filters, bougies e.d.

DSCF6415.JPG

DSCF6414.JPG

7) (vers) chroom op de uitlaten
      8 ) pompjes motor klep vervangen
      9) schakelaar electrische raam passagier

Volgende week nog op de planning
      1) nieuwe stuurdempers
      2) nieuwe velgen (normaal ben ik anders niet voor een maatje meer :coolness: )
      3) uitlijnen
      4) nieuwe batterij
      5) nieuwe glaasjes koplampen

PS:
      Voor de liefhebbers deze ‘handbediende’ schone kwam AF FABRIEK met volgende interessante opties:
      1) M030 ophanging, blijkbaar nog met de originele dempers, welke na 134k kms nog in goede staat zijn !! – mijn dank aan de vorige eigenaars
      2) sound pakket binnen en buiten, tis tezegge: code 159 motor-soundpakket & code 490 klangpaket en code 680 Digitales soundpakket
      3) Open dak (indien je meer wil genieten van het buitengeluid) en airco
      4) blijkbaar ook een kleur op staal (audi zilver)
      5) CUP II (worden dus volgende week vervangen)

Verder upgrades: Turbo voorspoiler (een must volgens mij), ‘blacked out’ achteruit (nice 4 the kids), rode remmen (nep, spijtig genoeg), witte pinkers…

DSCF6418_2014-01-19.JPG

DSCF6420.JPG

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • ziet er goed uit.

Grondige aanpak ! :up:

Tja, hij valt blijkbaar in de smaak 🙂
            Er zijn er blijkbaar al verschillende welke ernaar ‘geïnformeerd’ hebben. 😕 💡

Ik ben vrijdag morgen even bij Walter geweest en er was iemand bij uw auto aan’t kijken.
              Heb daar even mee gesproken terwijl Walter aan de telefoon was.
              Vandaar dat ik dacht dat jij dit zou geweest zijn.

twas idd bij Walter V

Echter, woensdag AM was ik daar alsook zaternamiddag even, vrijdag niet voor zover ik mij herinner :relaxman:

PS: en ik heb niet veel gedronken sindsdien, dus van dat laatste ben ik vrij zeker :drink:

Als het bij Walter Verellen is heb ik zonder weten even met DST gesproken aldaar vorige week vrijdag.

Walter is een 911 genie, vraag het maar aan degene die zijn pareltje aan het vernieuwen is. :first:

Ha…de upgrades zijn al gedaan dan

Turbo voorspoiler staat bij de ‘upgrades’ 😉

Je vergeet nog bij je optie’s….turbo voorspoiler

Nice!

(en wie is Walter?)

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.