The GT3 before and after show

Home Forum Stel jezelf even voor ! The GT3 before and after show

• Maker
    Discussie

• GEOFFROY
    Deelnemer

Wagen bij uitlevering, redelijk standaard

Standaard.JPG

Wagen na een set nieuwe wielen, cup lip en stickers
      Mod1.JPG

Wagen laten verlagen, corner balanced, full track setup, 100cell cats + center bypass en 88mm tips.
      Alle stickers eraf, gewichtsbesparing 😉
      rsz_gt3_007_2013-10-27.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Wat een prachtig exemplaar.
        Ik ben niet zo’n fan van een blauwe Porsche, maar deze is werkelijk prachtig.

prachtig werk gedaan, auto is :respect2: :respect2: :respect2:

XXX

Werkelijk benijdenswaardig 😀 Proficiat. :relaxman:

Ziet er inderdaad heel pittig uit, wellicht door de vorm van de voorspoiler ook.

Vind deze zonder stickers chiquer, heeft ie helemaal niet nodig!

En anders waaien ze er toch vanaf… :coolness:

Razor Sharp!! :up:

Wat een machien..

proficiat waauw ze zeggen soms de kleren maken de man maar bij deze is het wel

DE VELGEN MAKEN DE (unieke ) WAGEN .

knappe verschijning .

Wat een verschil zo’n glans ! Dacht dat er een nieuw laagje verf op lag !
                    Geniet van de wagen en leer deze eerst goed kennen, want de zwakke schakel aan de GT3 is de chauffeur 😉
                    Proficiat met de prachtige wagen

Deze mogen ze voor de deur komen afzetten, velgen staan er als gegoten onder :lekker:

Netjes het 5 stappenplan in detailing afgewerkt met een super resultaat :up:

Ben zelf niet zo van de blauwe Porsches, maar deze is zo wel smakelijk. Vooral die in het zonnetje :respekt:

Mooie wagen en mooie kleur. Persoonlijk had ik geen uiterlijke wijzigingen gedaan. Alles origineel gelaten maar dit is voor iedereen verschillend. Het detailen maakt een wagen af. Ik doe dit ook altijd zelf maar wel machinaal. Meguiars producten zijn top om zoiets zelf te doen. Het detailen geeft dag en nacht verschil.

*luv mooi en zeker in die kleur :applaus:

droomwagen, supermooi :respect2:

Ziet er idd super uit!

Bedankt allemaal voor de complimenten :drink:

Detailen heb ik zelf gedaan, veel werk maar ben tevreden van het resultaat.

Grtz

:respect2: nice

Detailen zelf gedaan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.