The Hidden Workshops of Porsche Classic

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes The Hidden Workshops of Porsche Classic

• Maker
    Discussie
  • [video]http://www.youtube.com/watch?v=HmG9LwzyS2A[/video]

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • S2

Blijft schitterend om naar te kijken. En wat me opvalt is dat je er zelfs verschillende 944 in de workshop ziet. (Ik veronderstel dat een onderhoudje daar best wel wat kost, voor een 959 misschien een fractie van de waarde van de wagen, maar voor een 944? )

En zo krijgen nieuwe leden de kans om het filmpje te bekijken zonder de zoekfunctie te moeten gebruiken . 😉

Zo blijft die Workshop lekker Hidden in ieder geval … 😉

De zoekfunctie werkt goed, echter als er alleen het filmpje gepost wordt zonder iets van titel of verwijzing erbij dan kan het forum niet weten dat dat filmpje erop staat natuurlijk :geek:

Betreffende de zoekfunctie ook: deze gaat automatisch alleen in de posts tot een jaar geleden zoeken, als je dieper wil graven moet je de datum veranderen 💡 😉

Werkt die zoekfunctie eigenlijk wel goed?

Of is het probleem dat je maar 1 woord kunt zoeken en geen hele titels?

Ik kreeg op de titel geen enkele hit in ieder geval. Leek me ook sterk dat dat filmpje hier nog niet bekend was. Nou ja, :bounce:

deze staat hier al twee keer op het PF, moet dus zeer interessant zijn :lekker:
                kijk maar hier en hier

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.