The manual gearbox preservation society

Home Forum Porsche Talk The manual gearbox preservation society

• Maker
    Discussie
  • het minderhedenforum heeft ook een zelfhulpgroep gestart en verkoopt T-shirts voor funding

557_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 355)
    • de ene maakt een collage voor een T-shirt, de ander neemt een gepersonaliseerde nummerplaat …

DZVZJHbV4AEeo0D.jpg

123

smijt er eens een pul swepco 210 in en probeer dan nog es

Dat marcheert niet! 🙁
          Geprobeerd met de testrit van de Boxster 2 weken geleden.
          Ik ging grootweg naar 6e gaan, maar het kreng heeft er maar 5, was ei zo na een deal breaker 😉

123

om een versnelling te zijn moet de R rechts liggen
            1 2 3 4 5 Rally

Hoe de versnellingen liggen zal me worst wezen, zo fanatiek ben ik nu ook weer niet. Als er maar versnellingen zijn :driver:

XXX

Ik weet dat er niet veel over zijn, maar bij de echte handgeschakelde ligt de R aan de rechterzijde.
                Die kiekens die ze graag links hebben… :ass:

daar is al zo kwistig mee gegooid dat er niks meer van over blijft :first: :sleep:

ik mis de modder waarin ik mij gewoonlijk genoegzaam koester :mrgreen: :mrgreen:

OK dan, op veler aanvraag, nieuw design voor een T-shirt…

268847.jpg

:salut: :sarcastisch

[quote=”bccars” post=264784]Dit lui varken tekent present ![/quote]

+1… in management termen noemt men dat efficient. :happy:

[quote=”stijnG” post=264762][quote=”Yellow Submarine” post=264759][quote=”stijnG” post=264733]
                          weet hij trouwens dat je met zijn auto rondhost ruzie ?)[/quote]

😯 jaaaaaa man….. :popcorn:
                          Volgende keer kom ik hier jullie toestemming vragen of ik de auto van mijn schoonpa eens mag gebruiken, shiiiiiit zeg.
                          Mijn schoonpa en ik zijn volwassen jongetjes hoor, we hebben het besproken en ik heb een blaadje getekend dat elke boete voor mijn rekening is….tevens heb ik een waarborg op een derdenrekening gestort…….ik heb ook plechtig beloofd geen burnouts te doen en ook geen snoepjes te eten in de wagen…….man man man

En nu maak ik vlug mijn sportzakje om naar de fitness te gaan, zo word ik even gespierd als jullie flinke zeebonken….. :happy:[/quote]

:engeltje:

Dit lui varken tekent present !

[quote=”Mushroom” post=264735]… “ik heb _vanzelfsprekend_ voor een PDK gekozen want (een hoop gelul van luie varkens die blijkbaar een hele dag niet anders doen dan in de file te staan)” passeert…. [/quote]

Of scherper gesteld, er zijn hier een paar moraalridders die vinden dat de rest hier luie varkens zijn :mrgreen: :applaus:

Nu we het er eindelijk over eens zijn dat manueel the way to go is :mrgreen: gaan we beginnen discussiëren over wie de lichtste heeft of wat? :happy:

Anyway, ik heb hier zelf effe iets in elkaar geflanst, komt één dezer op een site die T-shirts print en ikzelf ga er alvast eentje bestellen. Met dank aan deepee voor het idee :first:

Dogleg2jpg.jpg

[quote=”stijnG” post=264733]
                                  Mijn 5 reeks automaat is deze week opgehaald en momenteel zit ik even zonder daily gezien de nieuwe pas eind augustus geleverd wordt.
                                  Ik had voorgenomen om de S2 te gebruiken als daily nu het mooi weer eraan komt. Wel gisterenmiddag gans de middag op baan naar de werven, en aangezien de schoonouders op reis zijn heb ik die van mijn schoonpa genomen. Ewel ik had ‘s avonds zere benen van het ambriëren in centrum Brugge……aanzetten stoppen, aanzetten stoppen, …[/quote]

Ik weet niet welke die auto van je schoonpa is (weet hij trouwens dat je met zijn auto rondhost ruzie ?) maar ik weet wel dat de koppeling van onze 968 boterzacht is en file-proof. Ofwel moet je dringend naar de fitness gaan legpressen :engeltje:

Een GT4 is wat anders, die heeft echt wel een ferme koppeling.

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.