The manual gearbox preservation society

Home Forum Porsche Talk The manual gearbox preservation society

• Maker
    Discussie
  • het minderhedenforum heeft ook een zelfhulpgroep gestart en verkoopt T-shirts voor funding

557_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 355)
    • [quote=”jokkevlo” post=268624]Flip, flip, flipper.

Rijden in luilekkerland, niets aan 😀

Wel hier heb ik wel een en ander over te zeggen als ik dat filmpje zie.
      Op 1 min 50 al afgezet, ik moet alweer gaan kotsen en deze keer zat ik niet zelf achter stuur.
      Skylimit is GEEN wedstrijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Als iemand anders ook eens een keertje circuit wil rijden is die zijn goed recht.
      JIJ hoort NIET thuis met uw race wagentje tussen straatwagens.
      Alweer een bevestiging waarom ik stop met het trackdays gegeven.
      Altijd zijn er enkelingen die moeten bewijzen wat ze wel kunnen en zo anderen uit hun comfort zone drukken.
      In uw geval zal je het wel kunnen maar ga dan rijden tijdens echte testdays waar enkel racewagens rijden of is dat te duur voor u misschien.

Laat ik nou ook nog een 2.5 lt 6 cilinder 170 pk ca 1050 kg hebben (zonder flippers) … ik kreeg er wel zin van in een stevig rondje… :driver:

Ik had wel het idee dat Jokke daar wel vaker een rondje heeft gereden!!

Hij passeert menig vleugel, die waarschijnlijk zoveel downforce hebben dat ze zo hard tegen de baan aan worden geplakt dat ze niet meer vooruit komen. :respekt:

Mart nu begrijp ik waarom je Porsche te koop komt ; omzetten voor een circuit-beatle :up: :up:

Lekker hoor … ben 5 minuten meegereden … met warme bandjes denk ik! :up: .

of gebeten wordt ? 😀

Hangt er vanaf waar ge bijt …

niet beter ,wel sneller 😀 😀 😀

Scherpe tanden, rijdt dat beter? :mrgreen:

[hide]Flip, flip, flipper, geflipt 🙂
                      Prachtig filmpje, mooi stukske pilotage. I love it ! Eerst mijn tanden nog wat scherpen id karting en then some day next step …
                      Hihi, 1:35-1:50, die PDK porschisten toch he 🙂
                      [/hide]

Sadev gearbox , is dat de tegenhanger van Hewland en Hollinger gearboxes ?

2.0 Fsi motor met 170 pk

Sadev 5 versnellingen

Welke motor steekt daar nu in ? de Audi 1.8 of een jongere versie ? en welk type sequentiële versnelbak ?

jokke, jouw fimpje komt als gepast :drink: :drink:

Flip, flip, flipper.

Rijden in luilekkerland, niets aan 😀

Heb je dan wel eens met een lucht gekoelde Elf gereden?

Ben wel benieuwd of dat je een andere rij-ervaring oplevert.

Het schijnt een wereld van verschil te zijn, ook vergeleken met de M3 an M5!! :happydance:

Maaruh, het ziet er mooi uit dat blokje, goed bezig! :coolness: :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.