The manual gearbox preservation society

Home Forum Porsche Talk The manual gearbox preservation society

• Maker
    Discussie
  • het minderhedenforum heeft ook een zelfhulpgroep gestart en verkoopt T-shirts voor funding

557_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 355)
    • Heren hou de deksel op de beerput, die verhalen zijn hier al meermaals opgedoken en hier heeft niemand baat bij…. 😉

[quote=”CARMANIACS” post=267309] Maar deze keer zorgen dat de leasing de wagen niet terug komt halen.[/quote]

Dan ga je bij sommigen heel snel moeten zijn. Eentje die hier ook rondwaart op het forum had zijn leasing al verkocht toen de leasemaatschappij ‘m kwam ophalen :mrgreen: :first:
        Verkocht aan een vriend vanzelfsprekend, dat die vriend dan ook in de shit zat kon ‘m niet deren want “hij had geld nodig” :popcorn:

@ Mart : ik ga maar verder op wat ik zoal in het Mechelse te horen krijg. Ik heb ook al een paar hatelijke mails gekregen. Maar als ik dan antwoord hoor ik niets meer terug. Ik zit ook weinig op het internet en nog minder op dit forum. Veel verhalen zullen wel opgeblazen zijn. Ondertussen toch al 2 mensen die hier soms vrij actief bezig zijn al leren kennen. En ik moet zeggen enkel maar positief over. Dus ik bezie het al een win-win verhaal en al de rest is randanimatie. Elk forum is toch hetzelfde. Duizenden verschillende meningen en vooroordelen die enkel maar botsen.

In de bak Carmaniacs …?, daar hebben ze de hele dag de tijd om op hun pdk te zitten! :driver:

Ik bedoel maar, ik zal me er ook es mee bemoeien … :mrgreen:

:popcorn: Blijft toch mooi om te lezen. Daarbij nog de verhalen die in de echte wereld de ronde gaan en je begint je af te vragen waarom er hier niet meer in de bak zitten. Kronkelen mannen, blijven kronkelen en hopen om ooit nog eens terug een nieuwe 911 te kunnen leasen. Maar deze keer zorgen dat de leasing de wagen niet terug komt halen.

Inhoud verwijderd wegens strijdig met meerdere gebruiksvoorwaarden van PFB

[b]Door het registreren van een account op het Porscheforum verklaar je je akkoord met de volgende gebruiksvoorwaarden.
                [/b]

3. Replyen op een topic

Probeer je reply zinvol en ontopic te houden; persoonlijke boodschappen heeft niemand iets aan, gebruik daarvoor PM of e-mail.
                Post met tact, respect en waardering.

Gebruik bij het quoten van een message alleen het relevante gedeelte waarop jij ingaat. Wijzig geen verwoordingen van een vorig poster, maar wis wat niet van toepassing is.

Bij het quoten van foto’s dien je de [ IMG ] – tags te verwijderen, zodat alleen de url zichtbaar blijft.

4. Wat zien we liever niet op PFB ?:

* Offtopic geleuter
                * Schelden, racisme, seksisme en zinloze praat zijn uit den boze.
                * Persoonlijke aanvallen .

[quote=”ZUFF-718″ post=267274]… waar jij 95% post ;is elke dame reeds bijna 35maal de revue gepasseerd: …[/quote]

straffe uitspraken vraagt om straffe daden; en ik zal het u nog gemakkelijk maken:
                  stel een lijst op met topicnummers waarin ik niet vijfendertig doch zeg maar vijf keer dezelfde foto heb gepost. dan zullen zien of we met jouw lijstje aan 5% ipv 95% geraken van de naar schatting 1500 posts.

en tot het moment dat de lijst op dit forum staat waaruit blijkt dat jij gelijk zou hebben wil ik van jou geen enkele post meer lezen waarin de woorden PDK, manueel of enig synoniem voorkomt. heb je ongelijk dan blijven deze woorden voor jou helemaal verboden terrein.

het is nu aan jou om aan loze uitspraken de facts & figures te hangen :popcorn:

Tijd dat ik nog eens een filmpje maak :driver:

Alleen ik rijd tegenwoordig vooral met de fiets, met ELECTRONISCH schakelen natuurlijk.

[quote=”deepee” post=267246]de replies beginnen een alwatjezegtbenjezelf kleuterniveau te krijgen. adios heren :salut:[/quote]

Adios Deepee ( in dit topic dan )
                      Blijkbaar iets verkeerd gegeten vandaag ? 😆

Maar zoals in elk topic , niemand is verplicht om te blijven posten

Maar als ik even beleefd mag opmerken ; in het topic “van vrouwen en Porsche” waar jij 95% post ;is elke dame reeds bijna 35maal de revue gepasseerd: dat kan je ook als een afgang of gebrek aan inspiratie beschouwen: dit even terloops als opmerking , geen persoonlijke belediging of verwijt hoor !

[quote=”Mushroom” post=265876]… Vink die PDK’s maar aan, da’s goed voor de herverkoopwaarde, en let ook een beetje op met ‘t kleur hé? Je wil de volgende eigenaar niet voor ‘t hoofd stoten [/quote]

eentje moest al schoorvoetend toegeven dat hij elke dag met een automaat rondkart, de volgende schrijft 20 blz vol hoe cool en apart een auto er voor hem moet uitzien en welke kleur auto’s staan er in de garage? juist ja ! Lapis en Midnight Blue, kan het nog saaier en klassieker?

blijven volharden … het maakt de afgang alleen nog groter.

de replies beginnen een alwatjezegtbenjezelf kleuterniveau te krijgen. adios heren :salut:

[quote=”deepee” post=267207]If you look like an old duck, walk like an old duck and talk like a old duck – guess what! :first:[/quote]

Dan koop je ‘n PDK en denk je van jezelf dat je weer 25 jaar bent?? :mrgreen:
                              Zoals ik al zei: ik ben helemaal mee nu met dat PDK gedoe :first:

En het is een “snelle” in de betekenis van Westvlaams dialekt :up: :

Mooie schoenen die gele hakken …

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.