The manual gearbox preservation society

Home Forum Porsche Talk The manual gearbox preservation society

• Maker
    Discussie
  • het minderhedenforum heeft ook een zelfhulpgroep gestart en verkoopt T-shirts voor funding

557_o.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 355)
    • Een PDK een teletijdmachine ? :coolness: :coolness:

Aks ik een PDK Porsche zie ,is dit het eerste wat bij me opkomt 😆 😆 😆

two-girls-drive-a-new-porsche-911-in-high-heels-video-photo-gallery_5.jpg

two-girls-drive-a-new-porsche-911-in-high-heels-video-photo-gallery_1.jpg

If you look like an old duck, walk like an old duck and talk like a old duck – guess what! :first:

Ik bennekik dan ook een ouwe bunzing in vergelijk met een jong veulen zoals jij hé? :mrgreen:

bijna goed: een stok met een schakelpatroon is een soort van teleLEEFtijdmachine :mrgreen:

breezerdrankjes zijn evenmin nog van deze tijd 😎 nu weten we allemaal waar die traumatische handmatige spartelingen vandaan komen.

Haaaa!!!
              Maar nu ben ik mee se!! :first:
              Ik heb eindelijk het licht gezien!
              ‘t Heeft effe geduurd maar nu snap ik het!

PDK is een teletijdmachine! :mrgreen: :happy:
              Ofwel een zielige poging van wat ouw zakken om nog jong en viriel over te komen, dat kan ook 8) Sommige Breezersletjes zullen daar nog voor vallen ook.

her reply probably was:

wrong !! manual transmission is work out for old age gout. knowing how to drive has nothing to do with a stick.

response from porscheforum.be today:

A man leans over to look into the cabriolet and snorts: “PDK… this girl doesn’t know how to drive.”

Next!! :first:

response from a Cars & Coffee a couple weeks ago:

A woman leans over to look into the cabriolet and snorts: “Manual transmission…this guy is showing his age.”

3 stick shifting in een ‘moderne versie’ (met tussenboite en hi-lo instellingen – 18speed) maar dan op een andere manier….

Jahhhh mannnn

The point in this video is ; je moet een beetje verstand hebben van manueel schakelen, heb je dat minder, dan is er HET alternatief … :happy: :happy:

Voor mij graag één Kenworth, mét PDK aub… 8)
                          Ik heb graag 3 pedalen, maar 3 poken is me wat teveel 😉
                          Als je daar een bol wol aan vastmaakt heb je een sjaal tegen dat je op bestemming bent :up:

De ideale race truck voor de gasten hier, als ze met hun snelle PDK-Porsche naar het circuit trekken; kunnen ze nog eens lekker ouderwets schakelen :happy: :happy:

en hier moet je voor gestudeerd hebben….

https://www.youtube.com/watch?v=8lEYaTvvq4g :wtf: :wtf: :wtf:

:music: Dat is ook een soort van filerijder

In afwachting van Jokke’s filmpje hierbij alvast *NOG* maar eens een schoolvoorbeeld van hoe mannelijk schakelen wel niet is…

Wel een smooooth vitessebakske pesies, mijne 915 ging zo goed niet :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 355)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.