Home › Forum › Porsche Talk › The manual gearbox preservation society
- Dit onderwerp bevat 355 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 7 maanden geleden door luc993cabrio.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Blijkt idd allemaal niet zo makkelijk te zijn, zo’n PDK 😕
Respect voor wie er kan mee rijden!! :happy:
Gewoon aan dubbele speed met mes tussen de tanden op het smalle strookje links houdt je ook wel wakker… :engeltje:
Intussen rijd ik met een automaat als dailydriver 😆 😆 😆 zeer plezant in de file , veel minder plezant op normale wegen :coolness: :coolness:
Vorige week op E25 Arlon 15 km lange wegenwerken tegen 50km/h ; ik was bijna in slaap gedommeld en de betonnen tussenmuur kwam akelig dichtbij , en dit is geen geintje . Als remedie zet ik nu airco op ijskoud
Rollie schreef :
Toch knap frustrerend als je dan iedere dag met een automaat moet rijden… :music:[quote=”bollocks” post=266877]Toch fantastisch :happy: :happy: :happy: …. hij bewijst gewoon toe dat er maar één echte is voor hem: handgeschakeld! :drink:[/quote]
[quote=”Rollie” post=266882]Toch knap frustrerend als je dan iedere dag met een automaat moet rijden… :music: :bounce:[/quote]
[quote=”ZUFF-718″ post=266015]… my daily driver has a 6 speed gearbox[/quote]ist nu ja, neen of misschien ?
Ba nee gij. De grote lijn hier is: 911/912, handgeschakeld, oud genoeg om geen shitload VB te betalen. De rest wordt een verrassing :up:
[quote=”Mushroom” post=266847][)
In tegenstelling tot vele mensen WEET ik wat ik wil (althans, in grote lijnen toch, de details laat ik afhangen tot het moment daar is),
Is het moment dan misschien gearriveerd ? :coolness:
[quote=”ZUFF-718″ post=266851]
Trouwens alle goede dingen bestaan uit drie, niet uit twee
[/quote]Euh… 8)
Bij ons zijn de fritvorkjes uit hout en deze hebben maar twee tanden :happy:
Al moet ik zeggen dat een frietje van de frituur nog altijd beter smaakt :lekker: als je deze met je handen eet, 5 vingers 😉 wat nu :popcorn:Yep ; een vork met die 3 tanden . “Drie tanden” npemt men ook een “Trident” , en een trident is het in het logo van Maserati terug te vinden 😆 😆
Trouwens alle goede dingen bestaan uit drie, niet uit twee
cfr ja of neen = 2
ja , neen , misschien = 3die mooi gedekte tafel…. een pak frit met zo een klein fritvorkje kan ook eens smaken :lekker: ….. geen mes en geen lepel…. (ja, ik weet het, dat vorkje heeft ook 3 tanden 😉 )
Mush schreef Maar kijk, we amuseren ons.
‘t Is wel lang geleden dat er iemand zijn PDK voorstelde met de melding dat het zéér interessant is voor de files 😈Het zijn wel sympathieke mensen hé , de PDK’s en Tiptronics ! Daarom dat we ook hun verkeerde keuze respecteren :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.