The Martini is Back

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 The Martini is Back

• Maker
    Discussie
  • Na een paar maandjes afwezighezid hier is de Martini terug in zijn woonst.
    Luc van RSR-Motors heeft de wagen een meer dan grote beurt gegeven en alles aangepast zodat we weer een seizoen lang lekker plezier ervan zullen hebben op verschillende circuits.
    De eerste keer zal op woensdag 12 april zijn op het circuit van zolder.
    Gisteren heb ik ze eens een reinigingsbeurt gegeven en de 17-ers eronder gezet ipv de 16-er telefoonvelgen.

Verdere updates en fotootjes zullen in dit rubriekje geplaatst worden 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • jep jep dat was ik 8) ben altyd zo bly als ik in die auto zit 😛

[quote=”larsy11″:fd0rws4i]Jammer dat ik moet werken tot 4uur woensdag(12) anders kwam ik zeker kijken.[/quote]

Ik heb je zaterdag nog in Houthalen richting Helchteren zien rijden rond 18.15u
        Zo’n rood blinkend 44-je met een bestuurder met super smile op zijn gezicht kon alleen maar jij zijn 😆

Ik schat dat we hier om 12u vertrekken en tegen 12.30u daar zijn 😉

tis ne wreed schone 944 😛

[quote=”911-lover”:3kt8yjxh]Dan kan je idd gewoon komen kijken.
              Dat is een dagje van de “Eran”.
              In het Porsche Weekend in Francorchamps gaan we op vrijdag met da Martini rijden.[/quote]

hoe laat zijn jullie daar dan?

Jammer dat ik moet werken tot 4uur woensdag(12) anders kwam ik zeker kijken.

WAT een wagen! Prachtig!

Dan kan je idd gewoon komen kijken.
                    Dat is een dagje van de “Eran”.
                    In het Porsche Weekend in Francorchamps gaan we op vrijdag met da Martini rijden.

Mooi met die nieuwe velgen !!

12/4 gewoon op t circuit
                        of is er iets speciaals daar??

kun je dan gewoon t circuit op om te komen kijken?

Of hij nog knalt weten we niet , dat zal op 12 april blijken.
                          De remmen zijn idd aangepast. Er zitten nu geperforeerde schijven onder , competitieblokken , staal leidingen en Dot 5.
                          De boite heeft ook plaats moeten maken voor een andere.
                          De motor zou zijn grote smering moeten gehad hebben , riempjes vervangen en een paar leidingen die poreus waren zouden vervangen zijn.
                          De vermogenskit is er nog niet op (iets met de eprom) maar zou zeer weldra hier erop gezet worden. Hopelijk voor de 12e 😉

En knalt hij nog zoals bij de vroemdag: terugschakelen => KNAL => zwarte vlag 😉

Extra Pks laten injecteren? Te warme remschijvenprobleem opgelost?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.