The quest has started…

Home Forum Stel jezelf even voor ! The quest has started…

• Maker
    Discussie

• nick
    Deelnemer

Hallo allen,

Korte voorstelling om even te melden dat ik sinds kort met hoge belangstelling dit forum volg. Het enthousiasme voor Porsche is recentelijk aangewakkerd door een zoektocht naar een 996 voor een vriend, maar het resultaat is dat ik er nu ook 1 wil…
      Ik heb tot vorig jaar een Z4 erbij gehad, maar die destijds weggedaan omdat er een kleine bij is gekomen en de Z4 stof aan het happen was in de garage. Nu kunnen we achterin een 911 zeker een kleine proppen dus dan maar eens rustig op zoek! Ben voornamelijk aan het kijken naar een 996 4s en wellicht een vroege 997, maar ik laat het eerst even op me inwerken.

Dank alvast voor alle goede tips en kennis die op dit forum verzameld is!

Gr T.
      8.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • +1
        Als je een 996 zoekt? Proficiat je hebt een mooie cabrio gekocht! :popcorn:
        Beter ga je niet vinden, best es gaan kijken!

S2

Er staat een hardtop op voor het moment, dus dan moet je die keuze helemaal niet maken (beetje coupé in de winter en cabrio in de zomer 🙂 )

(Onderschat die Hardtop van Porsche niet, die is echt fantastisch afgewerkt met beklede “hoedenplank” en alcantara hemel , dus als je erin zit, lijkt het een coupé 😉 )

Dank S2, ik hou het zeker in gedachten! Het helpt natuurlijk niet dat je een mooi exemplaar te koop hebt staan…en ik ken mezelf een beetje… :wtf: Ik ben er nog niet geheel uit of ik voor coup of cabrio ga.

Welkom op dit Porscheforum.
              Ik heb in mijn destijdse 964 probleemloos met met zoontje gereden.
              Kan zeker tot hun 10e jaar.
              Geniet er samen van.

ken

Welkom hier op het forum en idd de zoektocht is het leuk
                Rijden is het leukste

S2

Beenruimte is volgens mij hetzelfde, maar de rugleuning van de Cabrio staat iets verticaler (minder liggend) dan bij de coupé om ruimte te maken voor het dak.

Kom anders gewoon eens proberen met de kleine 🙂 Geen probleem hoor, het zitje staat er zelfs standaard in bij ons.

Dank jullie wel allen! Ik zie dat mijn account nu basisschool heet na de update van de site, heb dus maar een nieuwe account aangemaakt…

Heeft een cabrio eigenlijk minder ruimte dan de coupe met dak dicht of is dat precies hetzelfde? Met name dan achterin.

Heb er zelf ook last van, ik blijf er naar kijken naar de fotootjes, en ik kan het niet laten tuurlijk nu we uit de kast zijn gekomen op het forum.

Maaruh BCCar, dat ga je nog wel een keertje meemaken, ik heb mezelf onlangs bedreigt cq. kick in the ass gegeven, …, zal toch niet zo zijn dat ik pas in augustus een rondje ga rijden, hahaha …

En Harry, ik kom nog wel een keertje Symphony rijden met je, ff bakkie doen en een rondje rijden. Onze vorige sessie tot symphony werd wreed verstoord door de uitval van DavidCabrio, maar zal niet meer gebeuren, heb ik van um begrepen. :drink:

Welkom op het forum & succes met de zoektocht. Op het forum staat ook e.a moois te koop heb ik ergens vernomen….. 😳

ja mooie auto van mart
                          super gaaf
                          :drink: :drink:

Getver Mart … elke keer weer als je een foto van je 911’je post kijk ik er kwijlend naar, en dan hoor ik ’em nog niet eens brullen …

Welgekomen op dit forum :up:

Geen probleem, 2 stevige knakkers van 12/13 op de achterbank, je kan dus nog efkes vooruit hoor! :drink:

911fun1.jpg

@ youyou: thanks. Ik zag wat eerdere foto’s van forum members voorbij komen van hun eerdere bolides, dus vandaar. De z4 heeft bijgedragen aan de drang naar meer en als zodanig ben ik nu patiënt van het P-virus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Welkom op het *porsche forum :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.