The quest has started…

Home Forum Stel jezelf even voor ! The quest has started…

• Maker
    Discussie

• nick
    Deelnemer

Hallo allen,

Korte voorstelling om even te melden dat ik sinds kort met hoge belangstelling dit forum volg. Het enthousiasme voor Porsche is recentelijk aangewakkerd door een zoektocht naar een 996 voor een vriend, maar het resultaat is dat ik er nu ook 1 wil…
      Ik heb tot vorig jaar een Z4 erbij gehad, maar die destijds weggedaan omdat er een kleine bij is gekomen en de Z4 stof aan het happen was in de garage. Nu kunnen we achterin een 911 zeker een kleine proppen dus dan maar eens rustig op zoek! Ben voornamelijk aan het kijken naar een 996 4s en wellicht een vroege 997, maar ik laat het eerst even op me inwerken.

Dank alvast voor alle goede tips en kennis die op dit forum verzameld is!

Gr T.
      8.jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • hallo en welkom, veel zoekplezier en post misschien eerst foto’s van de auto die je graag wil kopen of vraag hier waar je zeker terecht kan om enige tijd zonder problemen kan rijden. Er zitten veel charlatans in de automobielsector heb ik al gemerkt in verschillende post—(zie ebay, tweedehands rubriek)

Welkom en geniet van dit forum :relaxman:

Welkom hier. En inderdaad, ze kunnen wel best een tijdje mee hoor op de achterbank. Veel plezier met het inlezen en de zoektocht.

S2

Ons dochter is 5 (bijna 6 vindt ze zelf) en die heeft het nog reuze naar haar zin op de achterbank.

Dus geen probleem om er nog jaren van te genieten.

En een 996 is een super keuze hoor 😉 (zeker in Cabrio 😉 )

[quote=”G-man” post=159132]
                Die achterbank is nutteloos, tenzij je de voorstoelen helemaal onder het dashboard schuift.
                [/quote]

Daar ben ik het helemaal niet mee eens ! Het is net die achterbank die de 911 waanzinnig flexibel maakt in gebruik !

Oei… ik zou niet te lang wachten met de aankoop. Die mannekes groeien gelijk als kolen. Ik spreek uit ervaring! Geeft je wel een goede reden om het NU te doen,hé! 🙂

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

Welkom! :first:
                      Ik zou voor de 996 4S gaan.
                      Als madam haar stoel een beetje naar voor schuift kan je nog jarenlang genieten van je 911 :up:

Thanks allen!
                        De madam rijdt niet jammergenoeg en de kleine is nog nog geen 2 jaar oud, dus ik hou me heel even aan die illusie vast dat dit een mooie oplossing kan zijn voor de eerstkomende jaren…I know, I am dreaming…Het zal een 2e auto zijn en dan zou ik het toch graag af en toe een weekendje kunnen vertrekken met het gezinnetje

J

Maak je geen illusies, die kleine zal de porsche snel ontgroeid zijn…
                          Die achterbank is nutteloos, tenzij je de voorstoelen helemaal onder het dashboard schuift.
                          Koop terug een Z4 voor de madam en de kleine en koop die Porsche gewoon voor jezelf….

Succes met de zoektocht

welkom
                            en succes met je zoektocht
                            :drink:

Welkom…het zoeken is het leukste… :first:

Wim

Welkom op het forum, en veel plezier met de zoektocht naar jouw Porsche. :up:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.