the STIG ontmaskerd!!

Home Forum Zeverhoekje the STIG ontmaskerd!!

• Maker
    Discussie
  • de meesten zullen het wel gehoord hebben op het nieuws vandaag, had het gisteren toevallig al gezien op een website: de STIG van TOP GEAR is ontmaskerd!!

Blijkbaar heeft hij zichzelf kenbaar gemaakt tegen een gallerijhouder om een bepaalde gunst te bekomen (?), maar hij werd al eerder genoemd nadat een werkman bij hem thuis de witte overall en helm had zien liggen.

Het blijkt ene Tom Wilson te zijn, die zijn sporen in de formule 3, NASCAR en Le MAns verdiend zou hebben.

Naar aloude ‘traditie’ zal hij nu ‘sterven’ in de serie, zoals de oude zwarte STIG diende te doen toen ook hij zichzelf kenbaar gemaakt had… Die reed toen met zijn auto in zee vanaf een vliegdekschip…

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Wim

Page not found
        Sorry, the page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is unavailable.

Dit krijg ik te zien als ik op de link klik. 🙄

Anoniem

Rood Geert 🙄
            Die je me hebt laten zien was echt niet rood hoor 😈

En neen , alles was niet afgebleekt door de zon

😉 😆 😆 😆 😆 😆

nen rooie heb net een doos aangekregen met rode helm overal en dito schoenen hahhahahahahha

De ontrafeling stond gisteren al in het Belang .
                Na de zwarte Stig zal de witte ook wel een plotse dood kennen .
                Welk kleurtje gaan we nu krijgen ?

staat vandaag op hln.be dat the stig eigenlijk 4 personen zijn…

Ik geef het toe, ik ben Ben Collins 😉 😀

Wim

Je bent dus een beetje aan het ijlen, en dan sla je inderdaad onzin uit. 😆 😉
                      Hoop dat je snel weer beter bent, 39,4 is niet niks. 💡

oepsie, juist!! Waar haal ik nu plots die Wilson vandaan….???

Ik zal het er maar op houden dat ik, terwijl ik beter in mijn bed zou zitten, hier nu op het werk met 39.4 koorts en de griep zit (heb helaas enkele zeer belangrijke meetings met buitenlanders die je niet zo maar op kan schiuiven… 😥 ), en dat het in de bovenkamer niet allemaal werkt zoals het hoort… 😕 wink:

Wim

Volgens Nederlandse journaal Ben Collins. 🙄 ex formule 3 rijder.

Who is the Stig? The answer
                          Top Gear test driver The Stig has been unmasked as professional stuntman and Le Mans racer Ben Collins.

Last Updated: 11:56AM GMT 20 Jan 2009

Ben Collins
                          For years the identity of The Stig has been a closely guarded secret, but Collins – who has previously competed in Formula Three, Le Mans, GT and NASCAR – has apparently outed himself to staff at a Bristol gallery.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.