The trip of the Nomad

Home Forum Porsche Uitstappen The trip of the Nomad

• Maker
    Discussie

• XXX

Voila Igor, je moet het ijzer smeden als het heet is.

Tijd voor een werkgroep samen te stellen ter ere van onze makker Wim.

Er zijn ideeën genoeg maar we moeten toch zien dat we dit serieus aanpakken.
      Een Porsche evenement waar iedereen wil bij zijn, dus:

punt 1 – samenstellen van een groep organisatoren:
      – Igor
      – Drip
      – ….

Punt 2 – datum van de eerste meeting

Punt 3 – locatie van de meeting.

De naam van de topic is maar een voorstel en zeker niet bindend.
      Iets om te bespreken. Hier is de insteek de trip die Wim gepland had met zijn mobilhome.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • XXX

Ik zal dan een tafeltje voor de koffie bestellen tegen 11u voor 4 à 5 man… :popcorn:

Nu zondag moet kunnen, eventueel om 11u om Drip’s kater te kunnen doorspoelen?
          @zuff.driver: als je me je telefoonnummer doorstuurt via PM, dan zet ik je in ons whatsapp-groepje, dat spreekt wat makkelijker af

voor mij moet lukken, laat maar weten hoe laat juist

XXX

Als dat 10u is dan hoop ik al terug nuchter te zijn, is dat wat later dan is dat voor mij ietsje beter :engeltje:

Nu zondag effectief meeting?

Zondag 18/3 kan ik. Misschien maken we best een whatsapp-groepje of zo om af te spreken, want het forum is hiervoor niet zo geschikt.
                  Kent iemand Timo of de echtgenote van Wim goed, zodat we al kunnen vragen of ze dit initiatief goedkeuren?

Whatsapp-groepje is gemaakt [hide]Dirk & zuff.driver: kunnen jullie je GSM-nummer naar me doorsturen? Dan zet ik jullie er ook bij: 0478/380261[/hide]

Sorry dat ik nu pas reageer mannen maar pokkedruk geweest. Best uitstellen inderdaad want morgen lukt ook mij niet, enige kans op Antwerp classisc salon is moregnvroeg. Volgende zondag zou mij dan weer wel lukken maar dan kan Bones niet, over 2 weken mss?

volgende zondag kan ik niet, want op de terugweg vanuit het buitenland. Andere opties?

XXX

volgende zondag voormiddag ok voor mij. :up:

Oei Drip d’as minder … verzorg u en beterschap !
                          Hier ook al iedereen de griep gehad …

Best uitstellen dan ?

Misschien volgend weekend, zelfde plaats, zelfde uur ?
                          Voor mij zou dat ook beter uitkomen … maandag is mjin vrouw jarig, dan zouden we morgen kunnen gaan brunchen met het gezin … :engeltje:

XXX

@ Koen, Top man da’s een mooie geste. :up:

@ de deelnemers voor de meeting morgen; den deze is ziek… moet passen voor morgen :bounce:
                            Ofwel doen jullie l een eerste meeting of we verschuiven.
                            Sorry

Hey mannen,

mochten jullie voor de rit een specifieke decal op de wagen wensen wil ik deze wel -kosteloos- ter beschikking stellen ter nagedachtenis van Wim. Ik maak deze nl. zelf.
                              Ik dacht maar aan een specifiek lint onderaan, een logo, een … you choose :-).

groetjes
                              Koen

Perfect ! Tot dan

XXX

Zondagochtend 04/03 – 10:00u
                                  Locatie – Temse – Bistro De Zaatman.
                                  Georges Van Dammeplein 6, 9140 Temse

Webadres

Kom niet te vroeg daar de zaak pas om 10:00u opent.

voor mij kan het ook

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.