The trip of the Nomad

Home Forum Porsche Uitstappen The trip of the Nomad

• Maker
    Discussie

• XXX

Voila Igor, je moet het ijzer smeden als het heet is.

Tijd voor een werkgroep samen te stellen ter ere van onze makker Wim.

Er zijn ideeën genoeg maar we moeten toch zien dat we dit serieus aanpakken.
      Een Porsche evenement waar iedereen wil bij zijn, dus:

punt 1 – samenstellen van een groep organisatoren:
      – Igor
      – Drip
      – ….

Punt 2 – datum van de eerste meeting

Punt 3 – locatie van de meeting.

De naam van de topic is maar een voorstel en zeker niet bindend.
      Iets om te bespreken. Hier is de insteek de trip die Wim gepland had met zijn mobilhome.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Voor mij past dit, laat maar weten waar

XXX

Zondagochtend 04/03 – 10:00u – schikt dit?
          Locatie – maakt me niet uit, stel maar voor :popcorn:

Daar kunnen we alle vragen oplijsten en het plannen kan dan beginnen.

Plaats maakt voor mij niet uit. Vrijdagavond moet meestal wel lukken, zondagmorgen ook, tenzij ik moet werken.

Moeten we niet best toestemming vragen aan de nabestaanden om dit te doen?

Plaats maakt voor mij niet uit, Temse is ok, maar ik pas me aan.

Vrijdagavond soms moeilijk, ik werk in Frankrijk en ben dan dikwijls nog op de terugweg… tenzij ik het op tijd weet dan kan ik inplannen.

Zondag morgen geen probleem .

Jorgen

XXX

Plaats van samenkomst?
                Voorstellen:
                Gezien ‘t Stad één grote miserie is tegenwoordig, best wat uitwijken.
                Vorige trip zijn we gestopt in Bistro ‘De Zaatman’ in Temse – druk
                Datum?
                Vrijdagavond / zondagochtend voor mij ook OK.

[quote=”Xaverius” post=263105]Ben zeker ook geïnteresseerd in een rondrit o.i.d. ter herdenking van Wim alsook van andere slachtoffers van kanker.
                  Kom Op Tegen Kanker ?[/quote]

[quote=”911cabriog50″ post=263107]denk dat je de opgehaalde centen dan beter doneert aan het forum, Wim wou immers dat het forum deftig zou werken en om dat te bereiken zijn er centen nodig, of zijn jullie de heftige posts van eind vorig jaar al vergeten??? Lees ze dan mss nog eens dan weet je dat Wim het allerbeste wou voor het forum. Een forumbijdrage zou ook al een goed begin zijn om Wim te bedanken voor alles wat hij voor het forum betekend heeft :respekt:[/quote]

FF uit de andere topic gequote. Ik denk dat er verschillende ideeën zijn en ongetwijfeld meer goede doelen dan geld. Misschien is het een optie om verschillende goede doelen te selecteren en dan kunnen de deelnemers aangeven op hun inschrijfformulier naar welk goed doel het geld gaat. Het goede doel met de meeste “stemmen” krijgt dan de centen. Of misschien halen we zoveel geld op dat we meer dan 1 ding kunnen doen. Het laten draaien van het forum kost bedrag X en alles meer dan bedrag X schenken we dan aan een goed doel bvb. Of we doen de nieuwjaarsborrel zoals Wim ook al aangaf. (Ik denk maar ff luidop)

Dan zijn we met 5, dat lijkt me voldoende om het in elkaar te boxe(r)n 😀
                    Vrijdagavond en zondagochtend (ja ik weet het) zijn voor mij de beste momenten om even samen te zitten, de andere avonden geef ik meestal gitaarles.
                    Ik zal sebiet iedereen ff PB’en met mijn GSM en e-mail.

me too, graag

Count me in Peter :salut:

Ik wil ook graag meehelpen en er mijn schouders onder zetten dus laat maar weten waar en wanneer

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.