The used 911 story

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 The used 911 story

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb op het Nederlandse forum aan boekje gescant waarin de aankoop tips staan van de oudere 911’s tot en met de ’86ers.
      Echt een naslagwerk voor iemand die er een zoekt, dus misschien hier ook voor iemand nuttig.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … highlight=

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Wim

Oké, ook weer gelukt.
        En bedankt voor het plaatsen.

Ja Wim, ik heb ze allemaal binnen gehaald, zal ze deze week online zetten.

thx

of maak gebruik van de gratis dienst om bestanden tot 100MB te versturen op http://www.yousendit.com

Wim

Heb net, als het gelukt is een uitnodiging gestuurt, en dan zou je in mijn album kunnen voor de scans te copieëren.
              Laat even weten of dat gelukt is.

Je mag natuurlijk volgende week even goed langs komen natuurlijk. 😉

Wim

HP image zone is een programma voor foto en scan bewerkingen op uit te voeren.
                Kan ze eventueel op een cd zetten.

Ik woon net over de Belgische in Heikant Zeeuws Vlaanderen.

ik ben niet mee, wat is HP image zone ?
                  Van waar ben je Wim ? anders kom ik volgende week effe langs , zet ze op een cd’tje en dan zal ik ze op de server gooien ?

Wim

Je wilt niet weten wat voor een moiete me het gekost heeft om dit te plaatsen 😆
                    Heb ze op HP image zone staan, dus hoe moeten die naar jou toe. 😳

zeer interessant, als je mij de scans bezorgd wil ik ze best wel in groot formaat aanbieden hier op het forum.
                      🙂

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.