The Zoute Grand Prix 2010

Home Forum Porsche Uitstappen The Zoute Grand Prix 2010

• Maker
    Discussie
  • iedereen kent Knokke wel, er zijn de laatste jaren enkele leuke auto evenementen geweest. En dat heeft net enkele Knokkenaars geinspireerd om een autoclub op te richten, en een oldtimer evenement te organiseren.

Nu vrijdag, zaterdag en zondag nemen een 130 wagens deel, waaronder uiteraard enkele bloedmooie Porsches.

Meer info op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Was vandaag even bij een klant in Knokke,
      heb toch heel wat zeldzame “beestjes” gezien… oa zeer mooie bentley en veel porsches…
      Op de kustlaan ook enkele presentatiestands met verschillende exoten : Veyron, Sls, lambo, maserati, …
      Ik denk dat ik morgen even terug rij om rustig rond te kijken.

Wim

Tis hier niet anders hoor. 👿 😉

… en zoals te zien op de foto’s weeral typisch Belgisch weer.

ik heb een aantal fotos van gisterenavond en van vanmorgen online gezet op Liebe zu Ihm

Anoniem

Ben ook van plan om vanavond toch eens langs te gaan (na 18h00.
                Wat ik ervan weet:

Vertrek wagens:
                Op vrijdag en zaterdag vertrekt de rally telkens aan de River Woods Beach Club tussen 8u30 en 10u30.

Aankomst wagens:
                Op vrijdag komen de wagens terug aan tussen 17u00 en 19u00 aan de River Woods Beach Club.
                Zaterdag worden de eerste wagens terug verwacht op het Albertplein tussen 16u00 en 19.00. De VIP receptie gaat door op het Albertplein van 15u00 tot 19u00.

“gesloten” wagenpark is op de dijk aan de Beach Club + after party

Tot welk u is er iets te zien op de zeedijk vanavond of morgen ? 😳 Iemand een antwoord ?

Ik had ook wel graag eens gaan kijken, maar moet ook werken 🙁

Voor diegenen die wel gaan: foto’s please ❗ 😉

Ik ga seffes na de Porsche dealer Knokke, ké horen hoe of wat 8)

De wagens worden zaterdag verwacht in de namiddag. De lijst is indrukwekkend, wetende dat de inschrijvingsprijs 2500 euro is.

Een lijst van de deelnemers vindt je ook op Klik hier

Verder staan op de Zeedijk Het Zoute standen en topdealers met volgende modellen:

Bugatti, Maybach, Maserati, Porsche, ferrari, Rolls Roys, Lamborghini, Bentley enz.

zondag is er idd géén rit, als ik het goed begrepen heb.
                          Autos zullen m.i. wel ergens in Knokke staan, de ritten zelf zijn vrijdag en zaterdag.
                          Vanavond is het technische keuring van de wagens.

hoelaat zullen de wagens er staan zaterdag en zondag? na hun rondrit? zondag geen rit dus?

komt nogal raar over op die site…

ik ben van niet ver en ga mss wel es kijken tussendoor.

grtz
                            René

niet echt Porsche nieuws, maar toch maar even vermelden dat recent bekend gemaakt werd dat de BMW X3 Xdrive 3.5i in wereldpremiere in Knokke zal te bezichtigen zijn.

Anoniem

Ikke werken 😥

Zal er zeker zijn dit weekend. 8) 8) 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.