There is a sweet spot in the range and it isn’t the 996

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 There is a sweet spot in the range and it isn’t the 996

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Of het de sweet spot in the range is? Voor mij persoonlijk wel. Of dat voor anderen ook zo is, kan me niet veel schelen.

      Heb met de 991 gereden (atmo) en ook al vond ik het uiteraard een echte 911, en een prachtwagen, ik ga er mijn 993 niet voor laten staan. Toen omdat een (bijna) nieuwe 991 niet in mijn budget past, dan is het makkelijk om zo’n stoere uitspraken te doen. Maar nu de tweedehandse in de buurt beginnen te komen, eigenlijk nog altijd niet. Het karakter is anders, de 991 is te veel gegroeid in omvang, …

      De 996 was niet echt een optie toen ik zocht omdat ik liever meer welvingen heb (en luchtkoeling uiteraard). De 997 ging in de goede richting qua welvingen maar uiteindelijk kon ik niet ontsnappen aan de 993 charme.

      Als er iets is dat me zou kunnen weglokken uit een luchtgekoelde, is het een GT3 (eender welke) of GT4. Maar daar is het budgetprobleem er weer natuurlijk…

      Nee… na drie jaar is mijn liefde nog altijd even groot!

        [quote=”Rufie” post=268516]993 is uiteraard een icoon, alleen is het prijsverschil met een 996 groot.

        Met 60k zou ik toch al naar een 991 kijken ipv 993.[/quote]

        Vind het prijsverschil met een 996 vandaag de dag best nog meevallen, aangezien je voor 45k al de 993 van DST hebt. Beide wagens, zowel 996 als 993, zijn vandaag de dag helaas sterk benadeeld door de zware fiscale lasten in België.

          [hide]Mijne 993 mag weg voor 45k :mrgreen: [/hide]

            993 is uiteraard een icoon, alleen is het prijsverschil met een 996 groot.

            Met 60k zou ik toch al naar een 991 kijken ipv 993.

          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.