Thieu 964

• Maker
    Discussie
  • Ik zal mij even voorstellen zoals het hoort.

Ik ben Thieu en woonachtig in de mooie Kempen en al sinds mijn geboorte gek van luchtgekoelde Porsches, althans dat is wat mijn grootvader zegt. Het is van hem dat ik mijn eerste Porsche gekregen heb want zelf rijd hij er niet meer mee, te oud zegt hij en dus heeft hij hem aan mij geschonken.

Voor mij ideaal, en dus, dank u Vake.

Het is een 964 Cabrio, heeft wel wat gebruikerssporen maar ik ben er zeer blij mee en zal de kleine euvels met de tijd wel oplossen. Ik hoop nu zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen zodat ik de weg op kan, samen met mijn vriendinnetje Rosalie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • Proficiat!
      En je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met hem te ondersteunen in zijn passie 🙂

0

Damm, was er ook mee weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Dacht al waarom kreeg geen 964 van mijne grootvader!!!!

0

Ben er ook ingetrapt, … Doch fantastisch gedaan!

0
          ken

lol leuk om te zien

welkom hier Thieu 964 😉

0

Proficiat… Met de paplepel meegeven -:)

0

Subliem!
                Als de shark terug is van revisie staat het leveren van Thieu zijn Duc als eerste op ‘t programma. Nog zo jong en al collectioneur. 😀

0

Tja Ronny, de rode trapauto is een 964, dan kan ik moeilijk schrijven Thieu993 hé.

En zijn mooi blauw racepakje is nog te groot, dat zal eerder iets zijn voor de zomer, ik had hem er ook liever al in gezien, maar als hij het aan heeft zie je enkel het pakje.

Maar zo snel het pakje past ben jij de eerste die het te zien krijgt.

0

Verdomme Bladerunner,
                    ik heb nog even getwijfeld toen ik heb openingsbericht zag…ik ben erin gestonken! 🙂

Nu verwacht ik nog wel een foto van Thieu in zijn blauw 911 racepakje!!!

Ik vraag me wel af waarom zijn nickname Thieu 964 is!

Proficiat met het knap manneke, hij is nog naar het bewijs dat alle schoon mannen uit de Kempen komen!!!

0

we wachten nog op de foto van Rosalie. al vraag ik me wel af hoe jullie met z’n tweeen in die 964cab passen Thieu

0

Weinig animo hier precies, dit is wel mijne kleinzoon hé mannen!

Ik dacht, hij kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.

0

Hier is ie dan, kwestie jaloersheid van leeftijdsgenoten zal het nogal meevallen, er is afgesproken dat we er één voor één mee mogen rijden op de hofpad.

_DSC0194-2-kopie.jpg

Ook mijn grootvaders Ducati heb ik gekregen maar ondertussen rijd er nog iemand anders mee, die tussen twee werkzaamheden door, aan zijn Shark, er af en toe eens een toertje mee maakt, kwestie van geen stilstand problemen te krijgen.

81T4dHkB0RL__SL1500_.jpg

0
                          Ive

Welkom thieu, en wie kan dat zeggen al een Porsche in de garage nog voor een rijbewijs in de portefeuille???
                            Hopelijk niet te veel jaloerse reacties van leeftijdgenoten, en héél veel fijne maar vooral veilige km toegewenst 😉

0

Welkom!

Proficiat met de 964, een Porsche als eerste wagen (en nog geen rijbewijs), daar dromen waarschijnlijk vele kinderen van 😀

0

Ik zal eens proberen een foto hier op te krijgen, maar het lukt niet zo goed. Raar maar waar, ik ben niet zo vertrouwd met computers.

0

welkom mathieu. een betere motivator om de 1ste maal te willen slagen voor je rijbewijs bestaat er volgens mij niet.

PS wees zuinig op beide dames !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.