This is it ! Cayman GT4

Home Forum Porsche Talk This is it ! Cayman GT4

• Maker
    Discussie

• pvdw
    Deelnemer

Denk dat ik weet wat mijn volgende wordt…

Even snel op de ring als laatste 911 GT3
      3.8 motor met 385pk
      GT3 ophanging en remmen
      Manuele bak
      Pure fun !

GT4
      image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

image_2015-02-04-3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
        • grijns_nicholson2.jpg

Hoi Eric, je vergeet de 18″ met winterbanden nog, stoute stokkengooier 😉

had dit van ver voelen aankomen,was van plan iedereen voor te zijn, maar wou eens een stok in het hoenderhok werpen.

Allez, een achteruitkijkcamera, tsk!

“What’s behind me is notte importante!”
                (van die scene in die film waarop de Italiaanse chauffeur de achteruitkijkspiegel losrukt en weggooit)

zou toch zeker pcm in combinatie met achteruitrijcamera nemen,het zicht naar achter is echt wel slecht.
                  kost je wel ongeveer 5300 euro.

[quote=”ericbullet” post=204188]de prijs van de wagen die NVDS heeft samengesteld is in dollar.
                    basisprijs in dollar 84600, in Belgie in euro 88451,dit is al een verschil van 3851 euro.
                    pcm kost in Belgie 362 euro meer dan in Duitsland.
                    ik denk dat ik vlug aan mijn 10000 zit.[/quote]

Excuus, ik had niet gemerkt dat het USD was.

Vraag hier eens prijs, de moeite in verhouding met België.

http://www.porschecentrummaastricht.nl/

Waar blijven die grellige prijzen toch vandaan komen. Volgens mij geraak ik niet over de 95k. Trouw aan het concept vink ik niet veel opties aan uiteraard, clubsport pakket met bucket seats, cruise control, rokerskit, 64l tank … klaar …

de prijs van de wagen die NVDS heeft samengesteld is in dollar.
                          basisprijs in dollar 84600, in Belgie in euro 88451,dit is al een verschil van 3851 euro.
                          pcm kost in Belgie 362 euro meer dan in Duitsland.
                          ik denk dat ik vlug aan mijn 10000 zit.

Hahaha, ben toch wel groot van van de GT4 geworden 😀

Niet overdrijven, het verschil in BTW tarief is 2% (21 tov 19%) en voor de rest is er weinig verschil dacht ik. Wettelijke kit etc.

als je deze configuratie zou toepassen hier in Belgie,reken er minstens nog maar eens 10000 euro bij.

Neil, had jij het niet voor een AMG Mercedes, of ben je nu bij je verstand gekomen?

Grapje hoor…

Het zou misschien een mijn leeftijd liggen maar ik zou gelijk voor een GT4 gaan, even vlug eentje geconfigureerd. Opties zijn wel erg duur inderdaad.

gt4-2.jpg

gt42.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.