This is it ! Cayman GT4

Home Forum Porsche Talk This is it ! Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Denk dat ik weet wat mijn volgende wordt…

Even snel op de ring als laatste 911 GT3
    3.8 motor met 385pk
    GT3 ophanging en remmen
    Manuele bak
    Pure fun !

GT4
    image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

image_2015-02-04-3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
    • GT4 is nog niet uitverkocht. Volgens mijn info zit hij nu op levering april 2015. Soit. Dat ze maar rap zien dat die RS er is met op zijn minst PDK, en dan mogen ze voor de museumliefhebbers ook nog een manuele bak aanbieden ook 😉

Als hem maar manueel beschikbaar is ! 😉

PDS

hmmmm als hij PDK krijgt 😀

[quote=”pvdw” post=203861]We hopen op een RS versie Rocco ;-)[/quote]
            + 1

We hopen op een RS versie Rocco 😉

Ik ben ook zot van die GT4 maar hij is toch al uitverkocht ? zelfs geen tijd gehad om eerst mijn huis te verkopen *snik*

[quote=”pvdw” post=203705]Indien “maar” 10-15 opleg voor een RS teken ik meteen ![/quote]

Dat zou wel eens heel goed een +1 kunnen worden als de config juist zit …

[quote=”deepee” post=203730][quote=”pvdw” post=203705]Indien “maar” 10-15 opleg voor een RS teken ik meteen ![/quote]

en komt er dan een rode gt3 in de verkoop ?[/quote]

Zou dan wel moeten zeker… Alhoewel….misschien overtuig ik mezelf dat beiden wel hun nut en dus plekje hebben 😉

@pds
                      er was ook nog nooit een GT4 van de cayman… Kunnen dus hopen ! Voor mij mag het echter met manuele bak blijven, dan wel met kortere verhoudingen, voor zover ik alles gelezen heb, het enigste minpuntje op de huidige GT4.

[video width=425 height=344 type=youtube]58FmivBiiKw[/video]

[quote=”pvdw” post=203705]Indien “maar” 10-15 opleg voor een RS teken ik meteen ![/quote]

en komt er dan een rode gt3 in de verkoop ?

Ive

Hey Philip, er is al een artikel verschenen dat Porsche er ernstig over nadenkt om twee nieuwe modellen uit te brengen, een boxster spyder GT4 en een cayman GT4rs
                            Dus hopen maar 😉

PDS

Zou daar een RS van komen ? Kan ik bijna niet geloven, van geen enkele Boxster of Cayman is er al eens een RS geweest ….

Indien “maar” 10-15 opleg voor een RS teken ik meteen !

De GT4 dekt een niche af. En dat is de niche van mensen die al eens graag en regelmatig een uitstapje op circuit doen. Hij is hiervoor veeeeeeel potenter dan een standaard Carrera. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind zelf een standaar Carrera stukken mooier dan een GT4, ben al van kindsbeen verliefd op de 911 heupen. Maar het hangt gewoon af waarvoor je ze wil gaan gebruiken … de auto’s, niet de heupen …

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.