This is it ! Cayman GT4

Home Forum Porsche Talk This is it ! Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Denk dat ik weet wat mijn volgende wordt…

Even snel op de ring als laatste 911 GT3
    3.8 motor met 385pk
    GT3 ophanging en remmen
    Manuele bak
    Pure fun !

GT4
    image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

image_2015-02-04-3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 132)
    • Heb hem net staan bewonderen op het ACCE, in het wit stond hij daar te pronken.

de gt4 kost bijna 90000 euro zonder enige optie,tel daar al gauw 10 tot 15 duizend bij.
        zoals een Nederlands autojournalist heeft gezegd”voor die prijs komt er iets anders in het zicht,iets met de motor achterin???
        ik zou er toch eens serieus over nadenken!

Ive

ericbullet heeft wel een punt vind ik.

Maar doe mij toch ook maar de GT4 ze

Geen PDK in een racewagen aub.
            3 pedalen en een pook, dan komen de echte helden naar boven!

Waar mag ik mijn voorschot geven voor een GT4 RS met PDK … ? 🙂

Liefst dan nog met iets meer topend en hogere redline 8k-8.5k voor een nog aggressievere motorervaring alla GT3 … geen carbonremmen, geen centerlocks … keep it simple … in de ideale wereld nog een breder spoor met dus meer geprononceerde wielkasten nog …
              Dan kom je toch wel close to perfection denk ik !

Ik vind het nochtans een beauty, wat mij betreft mogen ze een voor de deur plaatsen 🙂

terwijl iedereen gek is van de gt4 vind ik hem veel te bruut,geeft de indruk van alleen maar snel vooruit te willen(iedereen uit de weg want ik ben hier)
                  met dit soort wagen moet je eigenlijk alleen maar op circuit zijn.
                  neem nu de gts,dat is een straatwagen waar je kan mee racen,de gt4 is een race auto waar je al eens op de straat mee kan(alhoewel in dit met putten en vluchtheuvels bezaaide land)
                  ik heb mijn nieuwe cayman 981 2.7 met slechts 275pk met de standaard banden nu een week,puur genieten vooral het rijcomfort is niet met 100% maar met 200% verbeterd.(vergeleken met mijn vorige cayman 987.1 )
                  dus sorry vrienden,mooi om naar te kijken maar ik zou hem nooit kopen.

Hier ook RS sold … Hou het nu nog maar bij mijn R

Bingo … RS … sold !

Verkoper niet direct van plan mij te lossen… En zo hoort het ook (heeft het vak immers bij ons geleerd 😉
                        Kreeg deze vandaag binnen…

image.jpg

image-2.jpg

image-3.jpg

image-4.jpg

En toch hoop ik nog op een RS …

beauty !

zelfs een terugkeer van de kwijlemoticon “dekt de landing” niet 😀

[quote=”stoffels70″ post=203509]mooie foto’s, een testrit was niet mogelijk zeker ?[/quote]
                              Niet met deze. Is een verkochte wagen 😉

mooie foto’s, een testrit was niet mogelijk zeker ?

Grrrrr

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.