This is it ! Cayman GT4

Home Forum Porsche Talk This is it ! Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Denk dat ik weet wat mijn volgende wordt…

Even snel op de ring als laatste 911 GT3
    3.8 motor met 385pk
    GT3 ophanging en remmen
    Manuele bak
    Pure fun !

GT4
    image_2015-02-04.jpg

image_2015-02-04-2.jpg

image_2015-02-04-3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
    • Vandaag die van Porsche Centre Mechelen eens gaan fotograferen!

Ik ga nog veel straffer doen. Ik moet toevallig vandaag in de garage zijn, dus ik ga naar die witte GT4 kijken 🙂

Edit: Zeer mooi in real life, veel aggressiever dan de foto’s doen vermoeden en veel aggressiever dan een standaard Cayman. Top !

[quote=”bccars” post=202817]Dan moet ik toch efkes nadenken of ik over mijn liefde voor de 911 heupen heen kan …[/quote]

BCOTTOS : U moet stante pede in den hoek gaan schurken !

917

Ik ben juist mijn wagen gaan terughalen bij Porsche Centre Paal en dit stond in de toonzaal, jammer genoeg al verkocht.

Ziet er in levende lijve enorm knap en agressief uit, knap gedaan van Porsche.

Gt4 Rs met 400 / 430 Pk en pdk … Dan moet ik toch efkes nadenken of ik over mijn liefde voor de 911 heupen heen kan …

Wat Een vet bakse hé!
                Iemand die de productieaantallen weet ?
                Zouden ze nu nog een RS plannen ?

Porsche Cayman GT4: Nordschleife 7:42 min

Chris Harris on Cars – Porsche Cayman GT4 full test

Ook eens geconfigureerd maar ik krijg geen prijs 🙄

Wel jammer dat er niet zo veel speciale kleuren zijn.

Enigste optie bij waren: carmine red, wing black, full black wheel, club sport package

@pds

Ik zie het omgekeerd, met pdk, kiezen voor GT3 , zoek je manueel dan is GT4 nu gelukkig de oplossing 😉

Testrit in maart ook hier geboekt.

Mij is laten gaan in carconfigurator …. Komt dan toch ook op 110.000€
                          Dan komt 991 GT3 weer dichtbij….

We zien wel, ik wacht lancering en testrit ondertussen ongeduldig af. Zo :censored: dat ik er geen daily gebruik van kan maken.

Als er genoeg klanten om vragen, zullen ze wel de PDK aanbieden, toch?

PDS

@Harley G: Als er PDK op te krijgen was direct ! :bounce:

Nu voorlopig nog niet, dan moet ik eerst eens testen ! Maar die afspraak ligt al vast :up: :up:

385 of 400, do we really care ?
                                Bij deze wagen (eigenlijk bij geen enkele Porsche wat mij betreft) gaat het toch niet om PK’s ? Maar om de ervaring, de wegligging, de controle, de feedback …

[quote=”Harley G” post=196555]En hebt ge u ene besteld PDS? :mrgreen:

De blauwe is echt :coolness: !
                                  Vraag me wel af waarom de 3.8 ook geen 400pk krijgt zoals bij de 991 S.[/quote]

Om in THEORIE de hiërarchie (Carrera S) niet te verstoren. Tussen de lijnen lees je dat de auto 385 pk heeft bij 40 graden celcius etc….. eigenlijk zeggen ze bij Porsche zelf dat hij 400pk heeft maar ze het anders in de boekskes zetten ;).

En deze motor kan je perfect het X51 pakket geven he op 435pk.

Wees gerust deze heeft dus 400pk 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.