Thuis geraakt ;-)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Thuis geraakt ;-)

  • Maker
    Discussie

  • Geert
    Deelnemer

      De wagen niet aan de praat krijgen op een zaterdagmorgen terwijl je 10 talle km van huis bent kan soms behoorlijk lastig zijn.

      Gelukkig was er nog LE Cars ( die ik kennde via dit forum ). Luc zelf was zo vriendelijk om mij op een snelle en proffesionele manier uit de nood te helpen.

      Bedankt ! en ongetwijfeld tot de volgende 😉 )

      Geert.

    14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • [quote=”RSR”:37tu29y5][quote=”930 lover”:37tu29y5][quote=”RSR”:37tu29y5][quote=”jokke”:37tu29y5][quote=”RSR”:37tu29y5]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

        Luc[/quote]

        Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

        nee nee juist bij de eerste 911 turbo

        luc[/quote]

        Kan er eens iemand duidelijkheid brengen wanneer en voor welke types de motor er nu uit moet. Dit is zoiets waar je te pas en ten onpas mee rond de oren geslagen wordt. Begint sterk op een kwakkel te lijken.[/quote]

        Wel het zit zo alle 911 turbo’s (930,959) tot de 964 (965) moeten we de motor er uithallen voor de bougies en de kleppen te regelen aan 1 zijde, omdat het onmogelijk is om dit anders te doen bij een groot onderhoud. Dus vanaf de 964 (965) moet dit niet meer gebeuren omdat er voldoende plaats is om deze werken uit te voeren. Dus het is geen fabeltje dat ze vertellen het is de waarheid zelf.

        Luc[/quote]

        Thx,

        Is duidelijk nu.

          [quote=”carrera 3.0″:316ysfqy][quote=”RSR”:316ysfqy]…..Wel het zit zo alle 911 turbo’s (930,959) tot de 964 (965) moeten we de motor er uithalen ………. Dus vanaf de 964 (965) moet dit niet meer gebeuren …
          Luc[/quote]

          Oesje 🙄
          964 turbo ➡ nu eruit of niet ❓ [/quote]

          964 (965) moet er niet uit anders had ik geschreven tot en met en er staat tot de.

          Luc

            [quote=”RSR”:2ibdrp2k]…..Wel het zit zo alle 911 turbo’s (930,959) tot de 964 (965) moeten we de motor er uithalen ………. Dus vanaf de 964 (965) moet dit niet meer gebeuren …
            Luc[/quote]

            Oesje 🙄
            964 turbo ➡ nu eruit of niet ❓

              [quote=”930 lover”:2goakm1k][quote=”RSR”:2goakm1k][quote=”jokke”:2goakm1k][quote=”RSR”:2goakm1k]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

              Luc[/quote]

              Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

              nee nee juist bij de eerste 911 turbo

              luc[/quote]

              Kan er eens iemand duidelijkheid brengen wanneer en voor welke types de motor er nu uit moet. Dit is zoiets waar je te pas en ten onpas mee rond de oren geslagen wordt. Begint sterk op een kwakkel te lijken.[/quote]

              Wel het zit zo alle 911 turbo’s (930,959) tot de 964 (965) moeten we de motor er uithallen voor de bougies en de kleppen te regelen aan 1 zijde, omdat het onmogelijk is om dit anders te doen bij een groot onderhoud. Dus vanaf de 964 (965) moet dit niet meer gebeuren omdat er voldoende plaats is om deze werken uit te voeren. Dus het is geen fabeltje dat ze vertellen het is de waarheid zelf.

              Luc

                Papieren zijn vandaag doorgefaxt.

                Ik dacht gewoon dat de motor eruit moest om de kleppen te regelen… Het is de eerste wagen die ik heb waar de motor vanachter ligt, dus mijn kennis daar is enorm beperkt 🙂 )

                  [quote=”RSR”:3opqvkxh][quote=”jokke”:3opqvkxh][quote=”RSR”:3opqvkxh]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

                  Luc[/quote]

                  Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

                  nee nee juist bij de eerste 911 turbo

                  luc[/quote]

                  Kan er eens iemand duidelijkheid brengen wanneer en voor welke types de motor er nu uit moet. Dit is zoiets waar je te pas en ten onpas mee rond de oren geslagen wordt. Begint sterk op een kwakkel te lijken.

                    [quote=”jokke”:qpfwf3m8][quote=”RSR”:qpfwf3m8]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

                    Luc[/quote]

                    Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?[/quote]

                    nee nee juist bij de eerste 911 turbo

                    luc

                      [quote=”RSR”:3epygucf]Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

                      Luc[/quote]

                      Moet de motor er zo snel uit bij een turbo (993?)?

                        Nee waarom zou deze er uit moeten ? het is toch geen turbo die je bezit dus geen probleem motor blijft er in 😉

                        Luc

                          Ik zal proberen de papieren deze week nog door te faxen…

                          Nog een vraagje, moet er voor zo’n groot onderhoud de motor uit?

                            Geen probleem

                              Ik ga u trouwens 1 van deze contacteren om eens een afspraak te maken. Dan kan hij is voor een aantal zaken nagekeken worden 😉 )

                                Maar dat is graag gedaan hoor, trouwens een mooie wagen heb je wel.

                                Luc

                                  Dan is het idd super dat er mensen zijn waar je op kan rekenen en vertrouwen.

                                14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.