Tiens en waar zijn de dames porsche driving lovers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Tiens en waar zijn de dames porsche driving lovers

• Maker
    Discussie
  • Effe een topic in een ander technisch genre…
    Waar zijn de porsche-eigenaressen-drivers?? Neen, niet de bijzitters of de dames die de heer volgen in hun passie.
    Wel de dames (er wordt hier niet gevraagd noch gekeken naar aantal lentes of winters die ze mogen tellen) waarbij de heer ze volgt in hun passie?

Foto’s? mag, hoe het verhaal begon? moet getopict worden !

PS neen dit is geen zoektocht voor mezelf : ik heb maitresse maar ook officiële – gewoon ns iets andere kijk op de porschelife scene :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Mijn vrouw gebruikt iedere dag de GT3 om baar haar werk te rijden, in het weekend rij ik er mee.
      Nig 2 weekjes …. want hij is verkocht

Mijn vrouw vindt het ook nodig om soms de oren van mijne kop te zagen om de Cayman mee te mogen nemen naar haar werk. Ik weiger sinds enkele maanden regelmatig nadat ze met de Breyton 20″ matzwarte velgen een borduur heeft “gestreeld” bij het parkeren terwijl de BMW voorzien is van de optie surroundview ruzie

rallye des princesses 2017

zTargaNoir.jpg

zTarga914.jpg

zTarga.jpg

PDS

[quote=”Mushroom” post=226684]Die van ons heeft haar kunsten al getoond op de laatste fotoshoot, en vooral de rit erheen :driver:[/quote]

Dat is nogal een vrouw !!! :lekker:

Indeed. Heb ze zien voorbijvliegen 😯

Die van ons heeft haar kunsten al getoond op de laatste fotoshoot, en vooral de rit erheen :driver:

mijn vrouwtje rijdt regelmatig met de Boxster. Ze zal er volgens mij ook voor te vinden zijn

Ive

Ik denk da’k de mijne daar dan ook wel warm voor kan krijgen PDS. Alleen eerst wat oefenen op een zondagmiddag op de parking van de Carrefour :happydance:
                    Weinig zin om het dan bij die éne rit te houden :wtf:

PDS

Mijn madam heeft nu ne Cayenne 2015. Maar voor we kinderen hadden reed ze bij goed weer dagelijks 911 en bij slecht weer Cayenne GTS :coolness:
                      Ze kan er dus wel “vlotjes” mee rijden.

Een rit voor vrouwen wil ze al zeker meedoen :first:

Als er terrasjes te doen zijn is ze er toch graag bij :mrgreen: :drink:

[quote=”Mushroom” post=226457]Euhm … wie stond er ons breed lachend op te wachten op ‘t eind van de rit?? Yup! 8)[/quote]

niet dat ik uw vrouw onderschat Mush, maar was hun kaart ook afgestempeld bij alle controleposten (terrasjes)?

:driver: :think: :what:

Euhm, ooit meegedaan met een bolleke pijl rit. De 996 4S was in reparatie en we reden de rit met the misses hare Polo mee. Tijdens één van de pauzes vond de deerne van een alhier zeer gerespecteerd forumlid het een goed idee om de vrouwen de rit verder te rijden in de Polo en de mannen in de Porsche.
                              Gevlogen gelijk zotten hebben we gedaan, maar wie stond er ons breed lachend op te wachten op ‘t eind van de rit?? Yup! 8)

Denk wel dat er een aantal ‘koppels’ warm te krijgen zijn voor zo’n meeting/rit/diner. Al zou ik het dan in 2016 in Belgie organiseren en de mannen laten navigeren (tenzij piloot + co beide vrouwen zijn).
                                Bij ons in de oldtimerclub is het ieder jaar dolle pret met de “blind date” rit. Maar laat ons die maar voor 2017 op zak houden 😎

Ik was op zoek naar een ander topic en toen kwam ik deze titel tegen … en moest ik hieraan denken.

http://www.zaniroli.com/rallye-des-princesses

We hebben het hier thuis al een paar keer over gehad, meedoen? Indien ja, met wie? Ik vind dit een prachtig initiatief! Voor dit jaar zal het niet zijn want het zit al vol en het is in de Toscane week van Drip en Drup (en dan zit ik misschien in Zweden :bounce: :bounce: :bounce: )

Maar toch, is het uberhaupt denkbaar dat er voor een soortgelijke organisatie (al is het maar een weekend) interesse is.

Voor de duidelijkheid : met een “soortgelijke organisatie” bedoel ik. Vrouwen aan het stuur van de Porsche, moeten een paar opdrachten uitvoeren en de mannen volgen in een daily, ‘s avonds goed restaurant, goed hotel … Volgens mij is dat lachen!

Ik gooi het even in de groep!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.