Tijd om me even voor te stellen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Tijd om me even voor te stellen!

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Ik ben dus op het forum PVB of gewoonweg Pascal. Ben woonachtig als brabander te Zonhoven en heb de leeftijd van 48 jonge jaren en moet zeggen dat Limburg goed bevalt (ook de vrouw 😀 )

Sinds kleins af aan fervente autofreak en meer dan 25 jaren in de autosector actief geweest van sleutelen tot het commerciële en de verkoop daaraan verbonden. Dus ook altijd snelle wagens gehad maar nooit een Porsche. Het idee om een Porsche te kopen kwam op eind vorig jaar, na in de streek waar ik woon toch wel opmerkelijk veel Porsches te hebben gezien waarvan de Boxster mij is bijgebleven (ook te maken met het feit dat ik Honda S2000 heb gereden en iets gelijkaardigs wou maar dan in een ander merk, Porsche dus).

Vastbesloten op zoek gegaan en na een paar missers toch via dit forum aan een volgens mij tegen de perfectie aan, Boxster gevonden die mij kon bekoren. Het werd een zilverkleurige van het bouwjaar 99 met 117.000Km’s op de teller, ook de plaats waar het echt enkel te zien is :)…

Vandaag is voor mij dus D-DAY, want zo meteen ga ik hem bij de huidige eigenaar ophalen en mijn eerste ritje van een uur in een Boxster doorbrengen…

Ik wil bij deze ook alle forum lezers bedanken voor de feedback op mijn topics, leuk dat er zoveel mensen zijn met deze passie. Vanzelfsprekend zal ik in de toekomst ook mijn steentje bijdragen aan het bestaan van de fora.

Have A Nice Porsche Ride Folks :respect2:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
      • Proficiat ,je hebt een mooie dag uit gekozen . 😉
        Foto’s aub .

Anoniem

1ste rit :driver: met een Porsche Boxster :first: met dit weer 😯 ik ben gezond jaloers :applaus: :respect2:

We zien je graag op 1 april verschijnen! :applaus:

proficiat en genieten nu :driver:

Wim

Proficiat met de aankoop, en met dit mooie weer lekker genieten met het dakje eraf. 8)

PB

Idd ,wat een mooie dag om mee te starten. :relaxman:

Tof en welkom met je Boxster.
                    En gezien het mooie weer: dakje open !! :relaxman: :first:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.