Tijd om mezelf even voor te stellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Tijd om mezelf even voor te stellen

• Maker
    Discussie

• Jensw
    Deelnemer

Hallo iedereen

Mijn naam is Jens W en ik ben afkomstig uit Kapellen (Antwerpen).

Ik ben 23 en al zeer lang gepassioneerd door wagens, en met name door het merk Porsche natuurlijk. Ik kwam toevallig via Google op dit forum terecht en moest me dan ook registeren om de foto’s te bekijken, waarom dan niet mee doen met het posten? :happy:

De voorliefde voor het merk komt hoogstwaarschijnlijk omdat mijn vader een echte Porsche freak is.

PS: omdat ik weet dat jullie graag foto’s zien, hier enkele foto’s van de huidige collectie van mijn vader.

Attachments:
      • foto.jpg
      • foto1.jpg
      • foto3.jpg
      • foto4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Alweer een dorpsgenoot om te verwelkomen.

XXX

Welkom Jens, niet slecht een Turbo als eerste te zoeken :up:

[quote=”Jensw” post=175654]Bedankt iedereen voor het warme welkom!

KDC, natuurlijk zou ik graag zelf een collectie starten! 👿 Maar ik heb besloten om eerst zelf een bedrijfje uit de grond proberen stampen. De Porsches komen ooit nog wel!

:up:

Welkom Jens!
              Mooie collectie van de papa 😉
              Ik zou er moeilijk van af kunnen blijven als dit op mijn oprit zou staan 😉

succes!

Welkom Jens.
                Heel plezier met deze gezonde passie.

welkom hier :drink:

Welkom op het *porsche forum :drink:

ken

welkom Jens
                      eens het *porsche virus je te pakken heeft, raak je er niet meer vanaf!!!

[quote=”pds trading” post=175655]Seg Jens is die 4s in de plek van de Abarth/1reeks gekomen ?

:popcorn:[/quote]

De 4S is niet van dezelfde persoon, deze is van een andere vriend.

Ga jij dit weekend naar die Supercar Sunday op Zandvoort? Of trackday op Spa?

PDS

Seg Jens is die 4s in de plek van de Abarth/1reeks gekomen ?

:popcorn:

Bedankt iedereen voor het warme welkom!

KDC, natuurlijk zou ik graag zelf een collectie starten! 👿 Maar ik heb besloten om eerst zelf een bedrijfje uit de grond proberen stampen. De Porsches komen ooit nog wel!

Als ik een “collectie” zou beginnen zou die waarschijnlijk starten met die prachtige 996 Turbo die op dit forum te koop staat. Dat is trouwens de reden dat ik hier terecht ben gekomen.

Een goede vriend, en tevens leeftijdsgenoot van mij heeft zich trouwens wel al laten gaan en heeft momenteel volgende P in zijn bezit:

PDS

Ah de Jens !

:up: :up:

je gaat je hier zeker thuis voelen tussen de heren (en enkele dame) met aanverwante afwijkingen :sleep: en dan ook en vooral dat jeugdig fluweel onder je rechtervoet goed blijven soigneren met al dat fors speelgoed dat je daar ter beschikking hebt !

Welkom :drink:
                                  23 jaar… nog geen plannen om zelf een “collectie” te starten?

Welkom!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.