Tijd voor verandering…… 996 Cabrio MK2 06/03

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Tijd voor verandering…… 996 Cabrio MK2 06/03

• Maker
    Discussie
  • 996 Cabrio 06/2003, perfecte conditie op elk vlak, alle boekjes, onderhoud volgens boekje en meer.

Exlusive line: Polar Silver, metropool blauw interieur, zetels met crest, volleder (ook dash), RSR uitlaat, Tequipment uitlaattips, GT3 dorpels, PCM 2 (!) werkt perfect, CD-lader in kopper, verwarmde zetels, Alpine speaker upgrade, 19 duimers met nagelnieuwe Michelins Pilot Super Sport, originele velgen (Turbo’s) met perfecte winterbanden, hardtop, volledige outdoor cover.

Voor de liefhebbers mail ik de optiecode’s wel door. Slechts 102.000 km’s (!!!)
    Prijsidee: ik heb het gemiddelde van alle 2003 cabrio’s met max 105000 km op Autozone & Autoscout genomen. En omdat er geen ene zo mooi als de mijne bijstaat een koopje. :coolness: +/- 29.995 euro.

(ik kan de foto’s niet vergroten zodat iedereen ze kan zien… 😳

(Edit by Mushroom: foto’s gefixt! Het is idd zoals Wes-RS het uitlegt)

PORSCHE008.JPG

PORSCHE010.JPG

PORSCHE012.JPG

PORSCHE013.JPG

PORSCHE014.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • hurry.gif

a l’aise!! :up:

http://www.marcassou.be/ned/home/index.html

Zo ga ik het aanpakken…….. :coolness:

PDS

@RODONDO

Als je weet wat je wil kunnen we een beetje meezoeken he 😆

en tegen het einde van de week staat er een nieuwe *porsche in de garage :happydance:

:happy: +1
                En danbegint het……

En dan kom je terug thuis en begin je gewoon uit “interesse” de zoekertjes door te nemen 🙂 🙂

Vrouw van de koper was blij dat ze niet meer achterop een Harley moet ! Chanceke voor mij. 😉 Blanco gekeurd & morgen de laatste rit voor te leveren. 🙁

PDS

[quote=”KOENCARRERA4″ post=197079]Die vrouwen toch hé … Simpele truc … Eerst kopen, betalen en dan tegen het vrouwke zeggen … :relaxman:[/quote]

Die truc pas ik ook dikwijls toe 😆

Proficiat met de verkoop, benieuwd wat er zal volgen :up:

zeggen…. dat ze ook mag meerijden :happydance:

Die vrouwen toch hé … Simpele truc … Eerst kopen, betalen en dan tegen het vrouwke zeggen … :relaxman:

vind het de mooiste, betrouwbaarste, 996 cabrio die er momenteel te koop “stond”. Ik zou geweten hebben dewelke ik zou genomen hebben moest ik op zoek zijn geweest. Succes en hou ons op de hoogte.

gefeliciteerd voor je volharding ! wat komt/is er in de plaats ?
                              … en wat het gegeven woord betreft: het meest gehoorde excuus om onder een deal uit te glippen is dat de vrouw haar veto stelt :think:

proficiat!!!
                                en nu uitkijken naar een opvolger

en idd, zoals hierboven vermeld. Hopelijk een man van zijn woord….been there done that 🙁

S2

Proficiat!

(En ik hoop echt dat je mag vertrouwen op een handdruk alleen …)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.