Tijd voor verandering…… 996 Cabrio MK2 06/03

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Tijd voor verandering…… 996 Cabrio MK2 06/03

• Maker
    Discussie
  • 996 Cabrio 06/2003, perfecte conditie op elk vlak, alle boekjes, onderhoud volgens boekje en meer.

Exlusive line: Polar Silver, metropool blauw interieur, zetels met crest, volleder (ook dash), RSR uitlaat, Tequipment uitlaattips, GT3 dorpels, PCM 2 (!) werkt perfect, CD-lader in kopper, verwarmde zetels, Alpine speaker upgrade, 19 duimers met nagelnieuwe Michelins Pilot Super Sport, originele velgen (Turbo’s) met perfecte winterbanden, hardtop, volledige outdoor cover.

Voor de liefhebbers mail ik de optiecode’s wel door. Slechts 102.000 km’s (!!!)
    Prijsidee: ik heb het gemiddelde van alle 2003 cabrio’s met max 105000 km op Autozone & Autoscout genomen. En omdat er geen ene zo mooi als de mijne bijstaat een koopje. :coolness: +/- 29.995 euro.

(ik kan de foto’s niet vergroten zodat iedereen ze kan zien… 😳

(Edit by Mushroom: foto’s gefixt! Het is idd zoals Wes-RS het uitlegt)

PORSCHE008.JPG

PORSCHE010.JPG

PORSCHE012.JPG

PORSCHE013.JPG

PORSCHE014.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • XXX

Proficiat, niet te lang nadenken hé want de winters zijn hier kort, het open rijden lonkt al (vandaag toch al) 😮

Ik weet ook niet of ik mag zeggen “proficiat” met de verkoop … wacht maar niet te lang : every body needs a toy!!! :coolness:

Edit : Every boy needs a toy… alhoewel, als ik zie wat er sta vraag ik me af : heb ik dat echt geschreven… :think:

Positief nieuws met een bittere nasmaak. 🙁

Proficiat met de verkoop en veel succes met het Porscheloos blijven… 😉 :sarcastisch :mrgreen: *There is no substitute* *luv

Er van uit gaande dat een “handdruk” met de uitspraak “we hebben een deal” nog waarde heeft mag er een slotje op. Toegegeven met enige spijt. Een periode van bezinning in alle rust alvorens ik wederom een zoektocht aanvat. Tot later, hoewel ik dagelijks blijf meelezen, weliswaar Porscheloos. 😉

Ive

dan bied ik u 13500 om hem in België te houden 😉
              PS: ook grapje

😆

Mop van de week. Een bod van een Nederlander, ik citeer: “Beste, omdat ik de Porsche nog moet invoeren in Nederland bied ik u 13.000 euro.” Blijkbaar worden ze zeer zeldzaam de 996’s cabrio….. in heel Nederland geen te vinden. :loser:

[quote=”bccars” post=178603]Iets meer in de breedte, in Porsche land is dat dan een 4 of een turbo hè. Maar als je echt breed wil gaan kom je in Italië terecht …[/quote]

Not bad Watson ! :coolness:

Iets meer in de breedte, in Porsche land is dat dan een 4 of een turbo hè. Maar als je echt breed wil gaan kom je in Italië terecht …

Vermits er op het forum maar 1 996 Cabrio te koop staat gaan we de onze nog eens op de markt smijten. 😉 Uiteraard ook via andere kanalen geadverteerd………. Wie weet is er al beterschap…… denk het niet echt maar niet geschoten enz….

Ter info een jaartje geleden heb ik hem ingehouden op een bod van 28.500 euro. :think:

luc

Mooie velgen hoor waar koop je deze Gts Luc

@Rodondo wel bij Porsche blijven he anders 👿 👿 😥 .

Succes met de verkoop !
                              Voor de velgen alleen al koop je de wagen erbij ! 😉

[quote=”RODONDO” post=140930]Heb niet echt iets concreet, maar het mag “iets meer” zijn, in de breedte dan. En ook terug cabrio.[/quote]

Als je in de breedte niets vind, valt er in de lengte altijd wel iets regelen…

911limos.jpg

:mrgreen:

S2

Succes met de verkoop 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.