Time attack 944 turbo

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Time attack 944 turbo

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Wat een BEEST!! 😯

Me like… 8)

‘t heeft nog wel iets, alleen zit die intercooler daar niet echt optimaal afgeschermd 😐

[quote=”Rocco” post=151779]Max power: 505hp at wheels, max torque: 640Nm at wheels, weight: 1160kg wet … ik heb toch respect voor mensen die aan zo’n project durven beginnen. Hoe hij er dan uitziet maakt voor mij weinig uit. Denk niet dat het de bedoeling was van de bouwer om punten te scoren op uiterlijk bij de porsche elite :roll:[/quote]

Sorry, met ‘knap’ in mijn eerste berichtl bedoelde ik eigenlijk ‘respect dat ze er zo’n racemachien van hebben gemaakt’, niet ‘dit is de volgende Jessica alba’ 🙂

De gustibus et coloribus non est disputandum, enfin ieder zijn mening maar ik vind het niet mooi.
            Ciao,
            Luc

1300037502NDSC03302.JPG
              DSC00698.JPG

Hier nog oude fotos er van prachtwagens en rijden nog steeds en zijn in goede handen.

Heb zelf 3x 944 in mijn bezit gehad,zalige wagens om mee te rijden en verschillende oude 911jes die mij niet konden volgen.Maar niet zo fel getund zoals deze;maar blijft een toffe Porsche.

Max power: 505hp at wheels, max torque: 640Nm at wheels, weight: 1160kg wet … ik heb toch respect voor mensen die aan zo’n project durven beginnen. Hoe hij er dan uitziet maakt voor mij weinig uit. Denk niet dat het de bedoeling was van de bouwer om punten te scoren op uiterlijk bij de porsche elite 🙄

Ik deel de mening van Krokodile

Ik vind de achtervleugel wel “klein” uitvallen 😉

Gtz,
                      Den Limburger

persoonlijk vind ik er niks mooi aan. :salut: :salut:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.