tips aankoop 996

Home Forum Stel jezelf even voor ! tips aankoop 996

• Maker
    Discussie
  • hallo,

ik ben nieuw hier. gisteren in berlijn proefritje gemaakt met een Porsche 996, bj98 , 3.4 met net 200000 km.
    naar mijn gevoel niks mis mee, technisch dan, de carrosserie heeft aandacht nodig, lak is ruw , groene aanslag en krassen. de prijs , 11000 € maakt veel goed. een goeie poetsbeurt zal waarschijnlijk al wonderen doen.

zijn er mensen die wat technische aankooptips kunnen geven.
    van motoren ken ik niks, motor was niet gecleaned ( zoals de auto ) 🙂 , maar was ook niet vettig.
    wat zijn de onderhouds prijzen? evt mogelijkheid om te laten uitvoeren bij onafhankelijke garage?

alvast bedankt

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Afblijven tenzij je 10.000 euro geparkeerd hebt staan voor het geval dat…… laat anders eens een AAK uitvoeren en hou ons zeker op de hoogte.

Hoe zit het met de onderhoudsgeschiedenis?

Ik vrees dat dit een dure grap gaat worden. Als hij enkel een beetje vuil was dan poetste ze hem zelf wel om zo €5k meer te vragen. Het onderste uit de kan halen, €11k voor een 996, als je totaal niets van wagens of motors kent, is een gok die ik niet zou durven wagen. 😕

Hey stefan 996,
          heb in het verleden ook een 996-3.4 gehad en was niks mis mee!
          onderhouds prijzen zijn te doen.( is niet duurder dan BMW).
          Floere.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.