Tips aankoop Porsche Cayman

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Tips aankoop Porsche Cayman

• Maker
    Discussie

• SVDV
    Deelnemer

Beste,

Ik ben nieuw hier en van plan om een Porsche Cayman aan te schaffen als 2de wagen voor in het weekend.
      Prijs-kwaliteit lijkt me dit zeker een interessant keuze. Als beginneling en weinig tot geen ervaring als Porsche rijder, wil ik graag jullie advies.

Waar ben ik op zoek naar? Porsche Cayman S, manueel geschakeld, zwarte of witte carrossie, vanaf 2007, maximum 100.000 km
      en een budget van +- 25.000 euro.

Wat ik mij eerst en vooral afvraag, wacht ik niet beter tot begin 2015 gezien de auto’s dan een “jaar ouder” zijn of maakt dit weinig uit naar prijszetting toe?
      Via via heb ik vernomen om best een wagen te zoeken vanaf 2007… Heeft de Cayman last gehad van kinderziektes in 2006? Zo ja, wat zijn de meest voorkomende problemen?

Welke opties dienen er zeker op te zitten?

Dan de laatste vraag: op Franse en Duitse 2dehands websites kom je regelmatig “koopjes” vanaf begin de 20.000 euro. Dit klinkt verleidelijk maar de wagen moet nog ingevoerd geraken en hopen dat je geen kat in een zak koopt. Persoonlijk koop ik dan liever een Belgische wagen of een wagen in Belgie bij een dealer met garantie. Jullie mening? Ik hoor het graag.

Mvg,

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
      • Welkom op het forum.
        Mooie keuze!
        Gebruik eventueel de Duitse zoekmachine om bij de dealers te zoeken: klik
        Zal je een idee geven van de prijs voor een wagen met Porsche garantie.

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.