- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 december 2007 om 12:52
Het is er dan toch van gekomen.
Sinds vrijdag rijd ik met een zwarte Boxster. (foto’s volgen)
Het wel even aanpassen voor mij.
Van een amerikaanse pick-up naar een verlaagde sportwagen.
Meteen al een eerste bok geschoten ook.
Na een eerste stop om benzine te tanken,een twintigtal kilomter van de garage,reed ik bij het verlaten van het bezinestation over een klein bultje,meteen gingen de beide ramen naar beneden.En maar regenen natuurlijk.Gebeld naar de dealer dan maar.Die wist direkt ook niet wat het euvel zou kunnen zijn.
Allee,dan maar die 20 km. terugkeren naar de garage,met de ruiten volledig open. Daar aangekomen wist de garagist ondertussen al wat het zou kunnen zijn.De klep om het dak te sluiten was niet volledig gesloten,en met over dat bultje te rijden was de kap een stukje naar boven gewipt,met als resultaat dat de ramen open gingen en niet meer dicht wilden zolang het dak niet volledig afgesloten werd.Op de keuring hebben ze wel gezaagd over de sportveringen.
Die veringen zijn toen de wagen nog in Duitsland reed,bij Porsche in Stuttgard gemonteerd,en voorzien van een Dekra attest.
Dit moesten ze wel aanvaarden,maar het staat wel vermeld op de keuringsbrief…lager dan 11 cm.
De originele Porsche spoorverbreders moesten wel (tijdelijk) verwijderd worden.Over de 17 inch velgen hebben ze niks gezegd.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.