To be sportuitlaat or not to sportuitlaat

Home Forum Zeverhoekje To be sportuitlaat or not to sportuitlaat

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”DST” post=240954]
      http://www.autobild.de/bilder/hamann-m4-vs.-techart-911-10694105.html#bild19

Voor de rest: tussen kunst en kitsch blijft het een dunne lijn[/quote]

De lijn is toch duidelijk en dik in dit geval. DEGOUTANT. Het is al degoutant op een platvloerse corvette. Op een raspaard als een Porsche is dit als een tang op een varken imo zo vier uitlaten naast elkaar !

vind ik nu niet echt een geslaagde combi, origineel mooier. Wat me hier wel opvalt is dat ie precies heel breed vanbinnen is, lijkt precies mijne 7serie vanvoor en das nen boot…. Kan aan de foto liggen natuurlijk?

Zolang een rode auto geen beige interieur heeft, mag het van mij!

[quote=”Yellow Submarine” post=240960]En toch vind ik het interieur van de 911 mooi met die blauwe zetels en oranje accenten.

[/quote]

Mooi he, die “niet-zwarte” interieur-kleurtjes!!! :drink:

[i]edit: onnodige quote verwijderd!
              [/i]
              Zou ie nu nog vooruit gaan ?? :happy:

Dat v die dunne lijn, voor mij er wat over, net zoals drie uitlaatpijpen bij Ferrari of 4 bij de Corvette. De minieme autist in mezelf heeft het er wat moeilijk mee met dat plaatje.

Neigt mss ook iets te veel naar geldingsdrang… Maar mss kan je dat van andere aanpassingen op wagens ook zeggen natuurlijk?
                FiestaSpoiler.jpg :happy:

En toch vind ik het interieur van de 911 mooi met die blauwe zetels en oranje accenten.

Techart-Porsche-911-1200x800-a00d884ac1786773.jpg

Of in dit geval een dikke en 2 dunne :mrgreen:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.