- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door .
-
Discussie
-
6 januari 2017 om 21:04
Zoals de titel doet vermoeden ben ik misschien aan het uitkijken naar een caym Gen2 2.9
Ik heb al wel wat gelezen over de 2.9 tov de 3.4 en de 2.9 zou net iets fijner rijden of je zou in duitsland de autobahn constant onveilig moeten kunnen maken.Aangezien de cayman 2.9 geen IMS meer heeft is dat issue ook weer uit de wereld geholpen (daarom ook de keuze van de gen2). Nu naar gewoonte toch even inlezen en pats…. krijg ik daar artikels over bore scoring van bank2. Dit zou de verklaring zijn van de witte rook die ze zo goed als allen hebben op de 9A1 motoren.
Iemand daar iets meer info of ervaring mee?
Het overige waar op gelet weet ik in grote lijnen wel, veel is al gedaan door de 111punten en overweeg ook de approved garantie bij te nemen. Punt is dat zelf bij de approved garantie dit niet altijd zekerheid geeft voor aanvaarding indien dit probleem zich zou voordoen.Ik heb ondertussen ook al wel een wagen op het oog met 42tkm volle boek en 111punten van Porsche
Als er mensen zijn met ervaring met de 2.9 cayman, ik ben een en al oor om jullie ervaringen te lezen! (Rollie hou u ni in zou ik zeggen)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.