To clean or not to clean … graag jullie mening

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 To clean or not to clean … graag jullie mening

• Maker
    Discussie
  • Binnen enkele dagen breng ik de wagen binnen om de hoedenplank te herbekleden.
    Nu had ik gedacht om de uitsparing voor de achterste ruitenwisser weg te laten werken maar daarvoor zou dus die wisser ook worden weggelaten… Geeft een cleanere look maar verder staat de wagen 100% origineel… Ik ben aan het twijfelen…
    IMG_8026.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
    • 10 op 10 en vast aan kelderverdieping huis…zal niet direct gaan lopen denk ik….

Zwembad geen goed idee…niet aan vrouw zeggen…verlies anders de hoogte die ik nodig heb voor garage 😉

hoe gaat ge die kelder onder de grond houden wanneer het grondwater hoog staat? oplossing is mss zwembad in de tuin boven op de keldergarage. :coolness:

[quote=”Rocco” post=176362]Niks aan veranderen, koop er nog een RS bij ;)[/quote]

Toch nog plaats genoeg in garage 😉

Da’s nu ook is mijn droom sé … Plaats genoeg, clean en alle speelgoed bij de hand. Ben er al even mee bezig, zou onder de tuin onze garage willen verlengen… 10m op 10m enkel voor *porsche
          Eerste doorbraak in discussie thuis gehad, vroeger was het altijd meteen “gij zijt zot zekers?”…. Nu sprake van heraanleg tuin met architect en dus….terwijl we dan toch bezig zijn :mrgreen:

Op een Boxster ook niet te versmaden 8)

Speedline’s zijn de max…ik henb ze op de 968 en daarop st
              aan ze super
              Ik heb ze ook effe op de 993 gezet gehad, maar daarop vind ik ze inderdaad niet mooi…op de 964 daarentegen en zeker op de turbo *luv *luv *luv *luv *luv :respect2: :respect2: :respect2:

DSCF0152.jpg

[quote=”Vonheist” post=176350]’n Blasfemie… ik heb het even opgezocht.

Ik begrijp uw liefde voor de BBS-velgen, het zijn zeker mooie velgen maar kan nooit goed plaatsen bij welke auto ze nu echt passen. Daarintegen, de Speedline’s… zooo 964/965.[/quote]

blasfemie is godslaster…in deze is de Porsche dus de god :up:

Een mooie 964, klein beetje verlaagd, met een BBS eronder…..dat is af….om uw vingers bij af te likken
                Een bbs op een verlaagd polootje vind ik dan weer niet mooi. Ik heb dus zeker geen voorliefde voor de BBS velg, wel voor de combo 964-BBS :lekker:

Een speedline is idd zooooo 964, maar daarom niet mooi (in mijn opinie dan, en ik denk dat er niet veel rondlopen met dezelfde mening). Ik vind dit een nogal drukke velg met al die boutjes, zeker als de velgrand dan nog gepolierd is. Ik hou er niet van, maar kan niet goed uitleggen waarom.

Maar bon, zelfs met die speedlines blijft uw 964 een dikke bak!!!!! :first:

Niks aan veranderen, koop er nog een RS bij 😉

gaan voor de Speedline zou ik zeggen :coolness:

‘n Blasfemie… ik heb het even opgezocht.

Ik begrijp uw liefde voor de BBS-velgen, het zijn zeker mooie velgen maar kan nooit goed plaatsen bij welke auto ze nu echt passen. Daarintegen, de Speedline’s… zooo 964/965.

+1 stijn G

Geneer je niet hoor, gooi het er maar uit!! :popcorn:

:hail: mea culpa, have mercy

:what: :respekt:

[quote=”Vonheist” post=176323]Beslissing genomen. De wisser blijft erop.
                                Qua velgen ben ik ook wat aan het twijfelen… origineel houden of de Speedline’s van de 965 erop ?
                                Maar moet ik de wagen dan ook niet wat verlagen (door de grotere velgenmaat) ?[/quote]

Misschien is dit hier blasfemie, maar ik snap niet wat zoveel mensen zo leuk vinden aan de speedline velgen.
                                Ik vind ze helemaaaaal niet mooi…….me niet slaan he nu

Dan liever de originele CUP I velgen. Of zoals eerder gezegd de BBS :relaxman:

Om jullie even op de goede baan te brengen:

Naamloos.jpg

Niet normaal, we hebben alles wat ons hartje begeert, behalve dan die geweldige garage, we hebben het er wel eens over, wat zou het toch mooi zijn om je spulletjes allemaal thuis te kunnen hebben, ik kom nog 3 plekjes tekort binnen, misschien tzt toch maar emigreren naar Belgie …

Ik ben zo onder de indruk dat ik niet eens aan je 964 turbo toekom, ben inmiddels 2x van m’n stoel gevallen, ff focus.

Met zo’n scheurijzer lijkt het me prettig om achter goed zicht te hebben, maar ja als het regent geef je toch geen gas. En waar heb je een antenne voor nodig als de sound achterin zit? Maaruh, SpeedLines maken um helemaal af, ennuh witte knippertjes en voorlampen sets staan hem ook wel heel erg goed denk ik. Kleine afwijking van origineel, maar who cares, het oog wil ook wat!!!

Ga nog maar ff snel een keertje in de kelder kijken … goeie vrouw heb je trouwens!! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.