To clean or not to clean … graag jullie mening

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 To clean or not to clean … graag jullie mening

• Maker
    Discussie
  • Binnen enkele dagen breng ik de wagen binnen om de hoedenplank te herbekleden.
    Nu had ik gedacht om de uitsparing voor de achterste ruitenwisser weg te laten werken maar daarvoor zou dus die wisser ook worden weggelaten… Geeft een cleanere look maar verder staat de wagen 100% origineel… Ik ben aan het twijfelen…
    IMG_8026.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
    • ik heb geen zo’n garage…..
      Wel heb ik zo’n cleane mooie vloer in onze woning liggen….eens vragen aan de madam of ik wat auto’s in de living mag zetten :applaus:

Ferme vloer in die garage 😛

Persoonlijk zou ik deze origineel laten.
        Het is wel mooier zonder die wisser en als de plank toch herdaan moet worden die nutteloze speakers er ook uit smijten !

Beslissing genomen. De wisser blijft erop.

Mijn vrouw had exact dezelfde opmerking over de antenne 😀 :
          “Je zou dat er beter afhalen dan te denken over uw wisser ”
          Maar wat staat daar origineel op ? Niets ? Dan zit ik nog met een gat in dat dak… :think:
          (en zero ontvangst ?)

De ‘cleane’ kelder was een ‘oude’ droom en op het moment dat we dachten over een nieuw huis was dat ook
          mijn enige voorwaarde. Er moest een mooie ruimte komen voor mijn toen nog toekomstige droomauto.
          Toen die wagen gevonden was ben ik als een bezetene beginnen schilderen en heb ik een betonpoliermachine gehuurd. Tegen al mijn verwachtingen in en met slechts lichte lichamelijke schade (enkele blaren en geschaafde knietjes door het opblinken van de vloer :coolness: ) ben ik tot een mooi resultaat gekomen. Nu nog wat aankleden met wat gadgets (en uiteraard een frigo en zetel kopen 😉 )

Qua velgen ben ik ook wat aan het twijfelen… origineel houden of de Speedline’s van de 965 erop ?
          Maar moet ik de wagen dan ook niet wat verlagen (door de grotere velgenmaat) ?

Ik heb de foto van je Uber *porsche nog eens goed bekeken :applaus:
            De wisser zou ik zo laten, is ten slotte origineel en lelijk vind ik het zeker niet.
            Wat ik wel zou overwegen is het zo jaren ’90 GSM antenneke verwijderen en laten wegwerken :think:

Die garage!! 😯 :applaus:

Ik zie liefst zonder ruitenwisser. Op de 964 en de 993 zijn ‘t wel zo van die korte, stoere, dikke wissertjes en die kan ik nog tolereren. Vanaf de 996 zijn ze te lang en te smal, die zou ik eraf flikkeren :first:

Van zo een garage droom ik al jaren, mag zelfs de helft kleiner zijn :think:
                Wat de auto betreft: afblijven , maar die frigo en misschien een klein salonnetje zou ik aanschaffen; toch plaats genoeg :applaus:

wat een knappe garage zeg. zo clean.

Miljaar zo een garage is tochwel de max zeker :popcorn: :popcorn: :popcorn:
                    Btw, 964 ori houden zou ik zeggen. :salut: :salut: :salut:

[quote=”pvdw” post=176282]Met de bbs moet de wisser er ook wel af ! ;-)[/quote]

dat zeg ik 😆

Wisser erop laten.
                        WOW wat een garage

Met de bbs moet de wisser er ook wel af ! 😉

Wat een wagen!!!! Die is gewoon 99% af.
                            Haal er nog 1% af (de wisser) en hij is 100% af. :ass:

Maar we kunnen er blijven over palaveren….doe wat jij het liefst ziet

ps: zou schoon staan op BBS ipv CUP I velgen

Beide kunnen wat mij betreft… Aangezien al de rest origineel zou ik hem laten staan !

[quote=”stijnG” post=176261]pffffffff ik zou daar nog 2 dingen zetten in die kelder:
                                1) een frigo
                                2) een zetel

En ik zou er mijn avonden slijten :happy: :wtf: :popcorn:[/quote]

+ 1 :up:

Die wisser staat geweldig met dat blinkend zwart

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.