To clean or not to clean … graag jullie mening

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 To clean or not to clean … graag jullie mening

• Maker
    Discussie
  • Binnen enkele dagen breng ik de wagen binnen om de hoedenplank te herbekleden.
    Nu had ik gedacht om de uitsparing voor de achterste ruitenwisser weg te laten werken maar daarvoor zou dus die wisser ook worden weggelaten… Geeft een cleanere look maar verder staat de wagen 100% origineel… Ik ben aan het twijfelen…
    IMG_8026.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • pffffffff ik zou daar nog 2 dingen zetten in die kelder:
      1) een frigo
      2) een zetel

En ik zou er mijn avonden slijten :happy: :wtf: :popcorn:

Bij deze de foto’s
        IMG_7854.jpg

IMG_7742.jpg

IMG_7891.jpg

IMG_7926-versie3.jpg

Bedankt voor de vele reacties !

Mijn vrouw is eens afgedaald in de kelder en ze sprak de woorden:
          “Ik zie dat je goesting hebt om hem eraf te halen maar origineel is origineel en mij stoort het niet. Ik versta niet dat jij hiervoor heel de middag in uw kelder zit”

Zelf denk ik wel dat het mooier is zonder maar aangezien ik al zoveel investeer in de wagen om hem zo origineel mogelijk te houden druist het ‘cleanen’ in tegen mijn principes… Ik zal er duidelijk nog een nachtje moeten over slapen 😕

En off topic enkele foto’s voor de liefhebbers. De 964 is van mij, de 996 van mijn schoonvader…
          en ik vind het oooo zooo spijtig dat hij er geen garage voor had en ik wel 😉

zo laten, vind het zelfs mooier met eentje erop dan zonder

:first: zonder

kan er altijd terug in :drink:

Ik zou eigenlijk best nog wel wat meer foto’s willen zien !

Origineel laten

Ik zie het ook liever zonder maar als het origineel is zo laten :up:
                    Mijn taartschep vind ik ook niet mooi maar is originele optie samen met de lip vooraan.

zo zie je maar….les gouts et les couleurs on ne discute pas.

De ene vindt het mooier zonder, de andere met

Moraal van het verhaal: doe wat jij het mooist vindt!!!
                      Zolang je ons nog trakteert met enkele extra foto’s is het allemaal OK :drink:

Nee hoor erop laten…is zo nostalgisch en supermooi…Toch geen onozel dopje zeker

PB

Weglaten.

zeer mooi!!!!

De wagen zou in mijn ogen mooier zijn zonde de ruitenwisser.
                            Klopt wat gezegd werd ivm de 924.

Ruitenwisser eraf en dop erin als je het mij vraagt :up:

Origineel houden.

Ik ben alvast zéér jaloers. Wat een machine.

De mijne heeft ook een wisser op de achterruit, vind em ook mooier zonder maar ik laat em origineel

Langs de andere kant doen wat jij wil, jij moet ermee rijden
                                En u niet laten beinvloeden …..

Persoonlijk zie ik het liever ZONDER achterste ruitenwisser. MAAR, toch zou ik het origineel laten !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.