Toane911

Home Forum Stel jezelf even voor ! Toane911

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Toon uit Gent en tot voor kort eigenaar van een 3.2 coupe van 1985. Enkele jaren geleden verkocht omdat ik er echt niet genoeg mee reed de laatste jaren (laatste jaar tussen de 2 keuringen maar 300km!). Maar het was echt een fantastische wagen, zowel op circuit, meestal Croix-en-Ternois, maar ook 1 keer Francorchamps, alhoewel de snelheden daar toch iets te hoog lagen.

M’n volgende wordt alleszins een nieuwe boxster, maar zal pas voor binnen een paar jaar zijn. Wil hem immers voor dagelijks gebruiken, en dan moet ik m’n huidige wagen verkopen (iemand interesse in golf VI, 1.4 Tsi, FO,behalve leer, slechts 10.000km, 3/2010?). Maar als iemand een mooie nieuwe boxster weet staan, laat ook maar weten.

Ik volg alleszins jullie forum verder op.

Grts

Toon

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom Toon :first:

PB

Je kan misschien een groepsaankoop doen, samen met KDC. :happy:

Welkom Toon ,Van Gent zie ik dat is niet ver uit de buurt voor ons ,Succes met de aankoop van je toekomstige P :drink:

Welkom :drink:

welkom Toane. 🙂
              vrees dat je idd je handtekening mag beginnen oefenen, als je hier begint rond te dwalen zal je vlug geinfecteert raken.

ps, tzijn brave jongens maar zo zot of een deur. 😯 EN ZO MOET HET :first: :mrgreen:

Welkom Toon ,
                Waar een wil is een weg .Je golf geraak je snel kwijt en die bestelbon ondertekenen voor een nieuwe boxster duurt ook niet lang . 😉

Je volgende post is ,voorstelling nieuwe boxster . :applaus:

welkom 😀

Hi Toon, welkom hier en euh… zet de “toon” maar wat harder zou ik zeggen 😉

Van harte welkom hier Toon

Welkom! :first:

Wim

Welkom Toon op het forum, en je zult je hier wel vermaken met de zoektocht naar jouw Porsche. 😉

Welkom hier, en kan toch niet zo moeilijk zijn om die Golf te verkopen? Hopelijk kan je snel overstappen.

XXX

Welkom Toon, hoog tijd dat ge er terug ene koopt :engeltje:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.