- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
11 december 2014 om 19:49
Beste forum-leden
Bij deze wil ik mij toch even voorstellen.
Ik ben Jan en woonachtig te Tessenderlo. Ik ben wel nieuw op het forum maar ik ben al 13 jaar in het bezit van een Porsche 911 SC Targa US model van 1981In het begin van dit jaar ben ik mijn zoektocht gestart naar een 2de Porsche. Ik had natuurlijk een aantal voorwaarde voorop gesteld. Luchtgekoeld, handgeschakeld, goed in orde, geen ombouw en liefst een cabrio. Het belangrijkste was dat het zeker geen zwarte mag zijn. Uiteindelijk een zoektocht gestart opzoek naar een late 3.2 of een 964.
Het verbijsterde mij maand na maand dat de prijzen telkens hoger werden. Ook werd mij duidelijk als je te lang twijfelt de wagen al verkocht was.
Enkele maanden terug was het eindelijk prijs.Het werd uiteindelijk een Porsche 964 C2 cabrio handgeschakeld in de kleur Cassis Red van bouwjaar 1990. Nu nog wachten tot juni volgend jaar om in te schrijven. Maar ondertussen heb ik voldoende tijd om alles te inspecteren en na te kijken en eventueel de nodige aanpassingen te doen.
Voor de winter heb ik alvast een pyamaatje aangeschaft. (zie foto)Mvg Jan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.