Toch eens voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Toch eens voorstellen

• Maker
    Discussie

• Jan

Beste forum-leden

Bij deze wil ik mij toch even voorstellen.
      Ik ben Jan en woonachtig te Tessenderlo. Ik ben wel nieuw op het forum maar ik ben al 13 jaar in het bezit van een Porsche 911 SC Targa US model van 1981

In het begin van dit jaar ben ik mijn zoektocht gestart naar een 2de Porsche. Ik had natuurlijk een aantal voorwaarde voorop gesteld. Luchtgekoeld, handgeschakeld, goed in orde, geen ombouw en liefst een cabrio. Het belangrijkste was dat het zeker geen zwarte mag zijn. Uiteindelijk een zoektocht gestart opzoek naar een late 3.2 of een 964.
      Het verbijsterde mij maand na maand dat de prijzen telkens hoger werden. Ook werd mij duidelijk als je te lang twijfelt de wagen al verkocht was.
      Enkele maanden terug was het eindelijk prijs.Het werd uiteindelijk een Porsche 964 C2 cabrio handgeschakeld in de kleur Cassis Red van bouwjaar 1990. Nu nog wachten tot juni volgend jaar om in te schrijven. Maar ondertussen heb ik voldoende tijd om alles te inspecteren en na te kijken en eventueel de nodige aanpassingen te doen.
      Voor de winter heb ik alvast een pyamaatje aangeschaft. (zie foto)

DSCN3329Medium.jpg

DSCN3367Small.jpg

Mvg Jan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Proficiat , prachtig exemplaar en kleur :up: :up:

hallo Jan,

welkom hier op het forum :up:

beide zijn knappe *porsche , had de kleur van je 964 nog niet gezien tevoren maar is *luv

btw: knappe garage en dito hoes :first:

Jan

Sensa911,

Bedankt,
            Vrouwen zijn op dat gebied altijd wel een probleem! ruzie

Onderhoud doe ik meestal zelf, eventueel de Walter.

Hey Jan,

Ik heb getwijfeld om je welkom te heten op het forum … en dat van pure jalousie! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Schoon gerief dat je daar staan hebt!!! :respekt: :respekt: :respekt:

Ik ga nog wat zagen aan de oren van mijn vrouw … misschien moet ik toch eens voorstellen : mijn maitresse buiten en extra *porsche binnen … . 😳

Waar ga jij op onderhoud? Ben een part time 3583er.

Jan

[quote=”ken” post=188394]Welkom op het forum en feli met de 2de *porsche
                beide zeeeer mooie modellen Jan
                is dat een origineel kleur op je 964?[/quote]

merci,
                Dit is inderdaad een originele Porsche kleur (code L80D cassis red)
                Komt volgens mij alleen voor op late 3.2 en vroege 964.

*luv *luv :up:

Welkom Jan… eneeuuu mooie wagens!

welkom.

ken

Welkom op het forum en feli met de 2de *porsche
                        beide zeeeer mooie modellen Jan
                        is dat een origineel kleur op je 964?

ook een hele sjieke targa
                          :respekt:
                          :drink:

Jan

Christophe P
                            Garage en plaats is altijd het grote probleem. Een tijd terug een bijkomende garage gevonden. 😛
                            Om die reden kon er nog een porsche bij.

Jan

Merci mannen voor de verwelkoming. :drink:
                              Ja, die kleur! Die komt men natuurlijk niet alle dagen tegen.
                              Om nu ten dage nog een degelijke en originele 964 te vinden tegen een redelijke prijs,is niet gemakkelijk meer. De kleur is dan uiteindelijk maar bijkomstig en als deze dan voor de de koper geen obstakel is waarom niet dan. you love it or hate it! heb ik veel horen zeggen de laatste tijd.

Die foto’s van de Targa was ik eigenlijk vergeten.

PICT0041Small.jpg

DSCN3338SCSmall.jpg

ATMnov2006aSmall.jpg

DSCN3326Small.jpg

join the club.
                                Mooie *porsche in een niet alledaags kleurtje. Mooi!

XXX

Welkom Jan, megakleur man, daar ga je plezier aan beleven en bekijks mee hebben :up: :up: :up:

Fotokes van de Targa :wtf:

Welkom op het *porsche forum :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.