Toekomstig Porsche-eigenaar stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Toekomstig Porsche-eigenaar stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Jeroen
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Alvorens mijn vragen te stellen eerst mezelf even voorstellen :
      Ik ben Jeroen,bwjr ’79 en zolang ik me kan herinneren zot van alles met wielen en een motor 😀
      Na jaren een Kever gehad te hebben (en nu hard te missen) een tijdje geleden besloten om eindelijk een jongensdroom waar te maken : mijn allereerste Porsche …
      Model was/is snel gekozen : 924 . Reden is simpel : 924 was de allereerste wagen waaraan ik sleutelde op 15-jarige leeftijd , en ik heb dit altijd een leuk model blijven vinden…
      En ne mens moet ergens beginnen he 😀
      Zoektocht is nu al even bezig,hoop via dit forum echter wat meer tips te weten te komen alvorens eentje aan te schaffen…
      (De specifieke vragen stel ik wel in het 924-gedeelte 😉 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Boxster staat nog op mijn “to have” – lijstje 😀

Nu zoek ik eigenlijk vooral iets om in te kunnen schrijven als oldtimer,zodra onze huidige wagen vervangen wordt is de kans bestaande dat we idd in de richting van een Boxster gaan zien … 😆
        Maar dat is nog niet voor meteen (lees:de vrouw wilt nog niet mee) 😀

S2

Voor je het weet zit je in een Boxster met een “Flat 6” 🙂

Bedankt allen !
            Ja zoektocht op zich is al een spannende ervaring,en hoe meer ik ermee bezig ben hoe meer ik uitkijk naar de eerste kilometers in mijn eigen P :driver:
            Maar dat is een gevoel dat meerdere mensen hier zullen delen denk ik 😀

Had de 924s ook al op internet gevonden,is inderdaad een hele mooie ! :coolness:
            Maar om één of andere reden is de voorkeur nu uit aan het gaan naar een 944 (Targa als het nog even kan) :happydance:

Och ik heb tijd om iets te zoeken naar mijn zin,is absoluut niet dringend,dus we zien wel… 😉

S2

Knappe Belgische 924S te koop op het NL forum

924 S

Geniet van je zoektocht !! :driver:

S2

Welkom en veel plezier hier!

[quote=”Harley49″ post=126034]Heel veel succes met de zoektocht.
                    Ook dat kan al heel plezierig zijn.
                    Maar het uiteindelijke bezit en het rijden is nog plezanter.[/quote]

+1 😀

Heel veel succes met de zoektocht.
                      Ook dat kan al heel plezierig zijn.
                      Maar het uiteindelijke bezit en het rijden is nog plezanter.

Welkom Jeroen

:driver: welkom

Welkom Jeroen :drink: veel plezier op het forum en succes met de zoektocht naar een porsche :driver:

Van harte welkom Jeroen op dit forum . :applaus:

Veel plezier met je wagen . :driver:

Welkom

Bedankt heren,en zeg maar Jeroen he 😉

Welkom!!! :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.