Toekomstige porsche eigenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Toekomstige porsche eigenaar

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik ben, 36 jaar en reeds enkele jaren zeer gefascineerd door alles wat met porsche te maken heeft. Via het porsche magazine porschescene heb ik de link met de site leren kennen. Ik ben reeds enige tijd volop aan het sparen om hopenlijk binnenkort mijn eerste porsche te kunnen kopen. Het liefst zou ik mij een cabrio aanschaffen, misschien een oldtimer of een recenter betaalbaar 2de hands model. Heb reeds 1 maal met een porsche boxter gereden, hoewel sommige beweren dat dit geen volwaardige porsche is vond ik het toch superleuk. De bedoeling is via deze deze weg zo veel mogelijk te weten te komen over mijn toekomstige nieuwe hobby, nl. porsche eigenaar en porscherijder worden.

Groeten Benn,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Anoniem

Ewel net de FIAT PANDA ingeleverd waarmee ik een weekje Italië heb bereden, dan weet je het wel…straks terug P-ke rijden 😀 😀 😀

@ Benn, welkom. Ooit heeft mij een wijze oudere persoon gezegd “voor je 35-igste moet je weten waar je in ‘t leven staat”, dus kopen dat ding!

Wim

Ik kan helaas het topic niet splitsen, anders had ik er al een nieuw draadje van gemaakt.
        Maar misschien kan ons opperhoofd het wel. 😉

En nu terug on topic. 😈 😉

Dat je een Traction Avant of DS onder een carcover hebt staan kan ik nog inkomen, maar een C5… 😕
          Trouwens een Citroën fanaat noemt zichzelf een Citrofiel, je moet het maar willen geweten hebben 😆
          Voor alle duidelijkheid: ik ben er geen, alleen tijdens de werkuren doe ik alsof 😛

Maar dit wordt wordt hier een beetje off-topic, off-forum zelfs 😳

Wim

Voor iedereen is zijn auto (welk merk dan ook) toch zijn heilig koetje. 😉

Lach maar, mijn gebuur is zo een Citroën fanaat…
              Hij is spijtig genoeg omgekomen in een motorongeluk maar die legde een carcover over zijn Citroen C5 wanneer hij er niet mee reed (en hij reed er dagelijks mee ….. 😯 🙄 )

Dan liever het Porsche virus 😆

😆 😆 😆
                is idd erger 😳
                maar er is misschien beterschap in zicht Bruno (zie FB) ❗

ne citroënvirus :mrgreen:

plumber schrijft:

Ja, en eens je het virus hebt geraak je er niet meer van af !!
                    t’is tot het einde van je dagen 😯

Greetz,

Plumber

Er zijn ergere dingen in het leven é 😉

Ja, en eens je het virus hebt geraak je er niet meer van af !!
                      t’is tot het einde van je dagen 😯

Greetz,

Plumber

Haha nog éne die het porschevirus aan het krijgen is. Hopelijk mogen we snel foto’s bekijken 😉

Hey Benn,

Succes met de zoektocht, maar schrijf de naam van je toekomstige wagen dan ook correct; het is boxSter en NIET boxter 🙄 😆

Greetz,

Plumber

Het doet mij goed deze talrijke positieve tips te horen van echte porsche fanaten i.v.m. de toekomstige aankoop van mijn BOXSTER, het doet mij enkel verder verlangen tot ik er eentje op mijn oprit kan parkeren. Nu vlug nog wat verder sparen, om dan eindeloos te kunnen rondtoeren op onze schaarse zomerse dagen.

Dank aan allen die een reactie geplaatst hebben

Benn

woepsie, inderdaad: uiteraard bedoelde ik Wiedeking. Wendlinger is een autopiloot…! 😳 😉

DUS Benn: iedere Porsche IS een Porsche 😉
                                Doe gewoon je goesting ❗

rjf

De Boxster heeft Porsche gered, niet de Cayenne

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.