Toerentalsensor vliegwiel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Toerentalsensor vliegwiel

• Maker
    Discussie
  • Kent iemand per toeval het onderdeelnummer van de onderlegring ( rondel in het schoon vlaams) die onder de toerentalsensor van het vliegwiel zit ?De oude is er bij het demonteren afgevallen, zit nu ergens tussen een kabelboom en het chassis en is niet meer te vinden helaas.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Ség, schiet me juist te binnen…
      Zou het ni kunnen dat er 2 dikte’s bestaan omda ge type 1 en type2 dashbords hebt ❓ Misschien moet ge da is vragen en dan ist heel simpel hé… 8)

Welcome..
        Ben al blij da ge da gevonden hebt. 😀
        Succes

@Kraven: Thanks , heb het gevonden. Enkel jammer zie ik nu dat er twee diktes van bestaan en ik de vorige kwijt ben dus niet weet welke van de twee er inzat. Wordt meten dus 🙁

Ben eens op deze site geweest en t’is wa puzzelen maar missch da ge daar kunt terug vinden bij sectie “parts” . Ben er op blijven kijken tot ik scheel zag 😯 maar missch da ge dar beter in zij dan ik 😉 😆 … http://www.karrera.be

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.