Toeristische rally?

Home Forum Porsche Uitstappen Toeristische rally?

• Maker
    Discussie

• 917

Ik heb juist een uitnodiging ontvangen van Verellen in Geel om deel te nemen aan hun eerste toeristische rally.

Maar ik heb geen idee wat dit juist is, misschien kan iemand mij hier iets meer uitleg over geven?

Groeten, Frank.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • rjf

Even duidelijk maken, ik had het niet op de kwaliteit van hun werk maar op de kostprijs ervan. De meeste forumleden hier zijn vrij prijsbewust heb ik al gemerkt 😉

rjf schrijft:

Denk niet dat hier veel klanten van Verellen zitten 😈 😉

Ik ben daar nog steeds 100% van tevreden.
          En reeds ingeschreven 😀

Anoniem

Ook de invitatie ontvangen. Idd niet goedkoop, maar een hapje en drankje op toplocaties!
            En Exentric is +/- de moeite als je er dan toch moet zijn.

Of er inderdaad geen tijd/snelheids meting gedaan wordt is nog maar de vraag. Je ziet dit namelijk ook terug in “rally touristique” om te zorgen dat de deelnemers niet gaan “scheuren” 💡

Inderdaad: vaak Bol-Pijl, met of zonder kilometers, soms ook ingetekende kaart of andere opdrachten.

Ik zou zeggen: gewoon doen, als is het maar voor de ervaring 😉

toeristische rally’s zijn uitstappen met een wagen op eigen tempo. Dus niet met tijd of gemiddelde snelheid enzo.

De roadboek bestaat meestal uit “bolletje-pijl” al dan niet met afstanden.
                Gewoon lekker cruisen op onze vlaamse wegen!

???
                  Zijn jullie daar niet tevreden?

ex-klanten toch al behoorlijk wat !

rjf

Denk niet dat hier veel klanten van Verellen zitten 😈 😉

Als je naar de prijs per persoon kijkt dan weet je ongeveer wat je kan verwachten :mrgreen:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.