Toertje

• Maker
    Discussie
  • Zaterdag was het prachtig weer, het kriebelde enorm, ideaal dus om de 911 van stal te halen voor een mooie toer in het Pajottenland. Wat een leuke banen toch met telkens weer gegarandeerd een tractor die je tegenkomt. Het plezier wordt er alleen maar groter door want geef toe, terug naar 1e, het mes tussen de tanden en hupla, daar gaan we weer! 😈
    Hierbij enkele fototjes die ik maakte tijdens een paar stops onderweg 🙂

Ja, ‘k weet het, nu zijn die zwarte “Carrera letters” er nog altijd niet af 😳
    Moet er eens werk van maken!!

Btw, wat denken jullie, gewoon wegdoen, of “echte” (zwarte) Carrera striping in de plaats??

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [quote=”mcklusky”:3uamdh73]ja , da komt allemaal door zo een corsake da ik ooit eens in een boekske zag staan.. enfin ik vertel u da nog wel eens 😈 [/quote]

Ik weet niet wat je bedoeld 😈

😆 😆 😆 😆 😉

Mooie foto’s van een prachtige 911 !

ja , da komt allemaal door zo een corsake da ik ooit eens in een boekske zag staan.. enfin ik vertel u da nog wel eens 😈

David is de man van de ombouw hé 😉 😀 D D

Nenee, geen Ducktail hoor, mijne walvisstaart blijft er mooi op staan 😉 Buiten de velgen en de uitlaat is hij volledig origineel en dat wil ik ook graag zo houden 🙂

Als’t nog eens mooi weer is en ik heb eens wat tijd teveel dan haal ik er de letters eens af. We zien wel of er dan nog iets van te zien zal zijn!

Voor mij staat hij dan ook perfect 8)

Greetz!

u R welcome 8)

als ge de striping eropzet zou ik er ook een ducktailke opzetten ipv de whale tail…

maar ja da is mijne smaak hé, wat mij betreft is uwe wagen zoals hij nu staat (zonder de carrera letters dan) af !

Oooh Dave! 😀

Thx voor de photoshop 😉

Ja, dat ziet er niet slecht uit hè zo…

Maar ‘t zal er vanaf hangen, als de oude letters weg zijn en je ziet er niets van, dan laat ik hem zonder letters. Sober en zuiver.
                  Moest er nog iets te zien zijn dan is dit wel een zeer goede optie 🙂

WB

Mooie wagen!!!!!Laatste lettertype vind ik ook wel beter………

Zo bedoel je Olav ?

ik ben voorstander ! beter dan de huidige letters…

maar ja ik ben altijd al een stickerliefhebber geweest 😆

Heel mooie wagen trouwens zijn broertje staat te koop dacht ik.

Zeer verzorgde wagen , de reflector met ingebouwde mistlichten kan je dit nog vinden? mvg Dany

Prachtige 911 !!! 8)

prachtige wagen, zeker in het wit met de zwarte accenten maar ‘k heb ook wel mijn bedenking over de carrera letters op de deur, zeker in kombinatie met de vleugel, beide spreken mekaar een beetje tegen,voor de rest is hij super

grtz Geert 😉

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.