Tom Baens, niet nieuw, wel eens voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Tom Baens, niet nieuw, wel eens voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,
    Ik ben Tom Baens, ben niet nieuw hier (aangemeld sinds 2008), maar ik ben meer een passief forumlezer.

Heb nog geen Porsche in het bezit, maar ben nog steeds opzoek naar een goede 911 T pre’73 met wat werk aan. (Moest ik deze reeds gevonden hebben had ik me waarschijnlijk al langer voorgesteld 😕 )

Momenteel rij ik met een vw kever (1955), met de bekende ovale achterruit en pijlpinkers.

Nu waarom ik even jullie aandacht vraag is om het volgende. Op 23/03/2013 ga ik trouwen en aangezien Porsche het automerk is, ben ik hiervoor nog opzoek naar 4 Panameras.
    Indien jullie iemand weten of als je er zelf een hebt, en je hebt zin om mee in de suite te rijden. (tegen betaling natuurlijk) mag je steeds een mailtje sturen naar:

baenst@hotmail.com

Alvast bedankt en ik hoop jullie snel mijn projectje te mogen voorstellen.

Groeten
    Tom

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Welkom.
      Wat is er gebudgetteerd voor fuel? 😀

welkom,

stel voor eens op pf.nl te kijken, mi hadden ze daar een pasklare oplossing (kan me helaas het topic niet voor de geest halen en ben te lui om te zoeken. scussi)

Welkom en succes met de zoektocht.
          Ik kan je enkel helpen met zie foto :mrgreen:

XXX

Welkom Tom. Misschien dat we een aantal 911jes achter elkaar zetten dan heb je toch ook een mooie stoet :relaxman:

[quote=”Mushroom” post=113937]Kan jou niet helpen met de Panamera’s, maar pleased to meet you Tom![/quote]

Panamera’s…???
              Ik nog niet met 1 Panamera, Mushroom :mrgreen:

Welgekomen Tom Baens, niet nieuw, wel eens voorstellen.

Ik hoop dat je ze bij elkaar krijgt, de gewenste Panamera’s, zou idd wel mooi zijn en liefst vanal nog wit veronderstel ik?

Kan jou niet helpen met de Panamera’s, maar pleased to meet you Tom!

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.