Tommeke en de lamborghini

Home Forum Zeverhoekje Tommeke en de lamborghini

• Maker
    Discussie

• WB

Heb gisteren namiddag de lamborghini van Tom Boonen nog uitgebreid staan bewonderen op de markt in Mol,rijdt hij die om 23u s’avonds iets voor mijne neus toch wel in in de prak zeker. Wel raar zicht, gele lamborghini in de wei, (deur)vleugels die naar boven gaan……en brokstukken over de ganse weg. Natuurlijk binnen de kortste keren een massa volk bij, maar ben zelf maar doorgereden. Hoe het juist gebeurd is heb ik niet gezien maar hijzelf was ongedeerd blijkbaar,gelukkig.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • ook als het konijn van rechts komt? 😉 Want verzekeringen kennende… 😕

[quote=”911-lover”:i438v3nx]Ik geloof van dat verhaal dus geen bal.
          En zeker niet als je je aan je snelheid zou gehouden hebben of een beetje erboven.
          😈 😉 [/quote]
          Wel Koen ‘t ziet er misschien heel erg uit, maar ik denk dat ie idd niet heel snel moet gereden hebben, als je ziet hoe een auto in een crashtest aan 50/km/u toegetakeld is, dan kan dit niet aan een hoge snelheid gebeurd zijn.
          Natuurlijk oogt het wel spectaculair met al die loshangede delen…

Omnium betaald altijd uit, zolang je geen zware fout hebt begaan (dronkenschap bv) een kat ontwijken valt zeker niet onder zware fouten.

In Monaco zal hij veel minder last hebben van katten.
              Een ferrari F430 die een aanrijding had met een klein hondje aan een snelheid van 50km/u had voor 38000 euries schade opgelopen.Tom Boonen zal niet moeten onderdoen voor dit bedrag vrees ik.

Ik geloof van dat verhaal dus geen bal.
                En zeker niet als je je aan je snelheid zou gehouden hebben of een beetje erboven.
                En als Tom slim was zei hij dat het een konijn of haas was ipv een kat.

Een kat valt niet onder wild of klein wild en de omnium betaald niet uit.
                Een haas of konijn wel.

Zo heb ik het zelf ook ooit gedaan (niet uitgeweken , maar schade aan de wagen)

En zijn wedstrijd was gisteren vanwege darmproblemen afgelast. Je zou voor minder (van de schade of het bier laat ik in het midden) 😈 😉

WB

Heb is met een reflex willen uitwijken voor een haas op de autosnelweg richting Nieuwpoort. Reed geloof ik zo’n 160. Mag blij zijn dat ik zelf niet naar de eeuwige jachtvelden ben……………kan niet zeggen dat ik niks meer onder controle had, maar toch niet veel meer, en zeker mene tikker niet…. 🙂

denk dat een lambo net iets sneller gaat dan een fietske…

Is ook iets breder, dus voor iets te ontwijken…

Sorry, maar woon in een buurt waar de konijntjes lustig in het rond huppelen samen met de reetjes en eekhoorntjes.

Heb al regelmatig moeten uitwijken, en spijtig genoeg ook al eens een diertje naar de eeuwige jachtvelden geholpen daar uitwijken niet meer op een veilge manier kon.

Op zulke momenten bij je genoeg bij de pinken om het onderscheid te maken tussen een mens of een poes.

Die mensen tellen de de kaseien tijdens Parijs -Roubaix, de reflexen voor een kat te ontwijken zullen ze dan ook wel hebben. Maar blijkbaar is fietsen iets anders dan autorijden 😉

[quote=”ppp 356″:3lddr51l][quote=”mark986″:3lddr51l]

[size=59:3lddr51l]de lach zal wel verdwijnen met de factuur vrees ik[/size][/quote]

Dat zal wel het probleem van de vezekering worden. Kan me moeilijk voorstellen dat als je zo’n wagen koopt, dat je geen omnium neemt.

Met alle respect voor Tom, maar kan me niet voorstellen dat ik mijn wagen in de prak rij, met een grote kans op mijzelf of andere te verwonden voor een kat. Als ik mij naast eender welk dier kan manouvreren zonder schade, met alle plezier, maar anders………[/quote]

Niet helemaal mee eens, zo iets gaat zo snel dat het een reflex is. Ook verwacht je niet dat je in de wei gaat belanden maar je wil gewoon even een”obstakel” ontwijken.
                        Op dat moment ga je niet “kiezen” tussen kat en wei…

[quote=”mark986″:38r6dglb]

[size=59:38r6dglb]de lach zal wel verdwijnen met de factuur vrees ik[/size][/quote]

Dat zal wel het probleem van de vezekering worden. Kan me moeilijk voorstellen dat als je zo’n wagen koopt, dat je geen omnium neemt.

Met alle respect voor Tom, maar kan me niet voorstellen dat ik mijn wagen in de prak rij, met een grote kans op mijzelf of andere te verwonden voor een kat. Als ik mij naast eender welk dier kan manouvreren zonder schade, met alle plezier, maar anders………

Anoniem

hij kon er blijkbaar nog mee lachen, de poes leefde nog…. wel sympathiek van die jongen, siert hem wel….

[size=59:3asvt7sf]de lach zal wel verdwijnen met de factuur vrees ik[/size]

WB

ja……en twas 23u en in de buurt van Balen…….zat toch in de verkeerde richting mijn gedacht….

Dure poes !

Uit http://www.standaard.be :

Auto in de prak

Boonens auto-ongeval van maandagavond heeft niets met zijn forfait te maken. ,,Gisterenavond om 21u reed ik met mijn wagen in de buurt van Balen. Bij een verkeerslicht liep een kat de straat over. Ik kon ze ontwijken, maar kwam in de berm terecht. De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog”, kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.

Zo zie je maar, niet té vlug conclusies trekken 😉

Zijn dat tegenwoordig niet allemaal 4wiel aangedreven wagens ?
                                    En ook met veel vermogen kan je rustig rijden 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.